• citronen

Hänghud

Hej jag väger 90kg och är 165cm,
    jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
    Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
    för det vill jag ju inte få.

sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?

• Svar på tråden Hänghud
  • vixen not a tramp

K.C
    Åh va du är rar! Känns redan bättre! Du är så klok oxå. Åt ju en morot nyss och då kom jag att tänka på ett TV program på femman om en liten kille som var en typ bodybuilder fastän han var kanske sex år eller nåt. Hursomhelst så frågade hans mamma om han vill ha morötter, nej svarade han det är så mycket socker i det. Hallå det är morötter vi talar om! Inte så konstigt att man får ångest!

Fyra veckor med nutrilett, kör du ren kur? När började du? Hur går det?

Hur många cm är det kvar til din kjol sitter som en smäck? Får jag fråga vad du har för storlek? OM du inte skulle klara det (fast jag VET att du kommer greja det! Tror stenhårt på dig!) Så kan jag rekommendera en "Bridget Jones trosa" Köpte en på twilfit för ett tag sen och den gör inte att man blir trådsmal men man ser liksom fastare ut och valkarna försvinner. Skönt för ryggen oxå. Inte så sexigt kanske, men jag hade vanlig string under och smusslade av mig BJ trosan på toa när jag kom hem och min darling märkte inget, men mitt självförtroende var lite extra bra den kvällen.

Vad tor du om titeln Beach 2005 på vår nya peppningstråd, där sinnesfrid är lika viktigt (om inte viktigare) än hekton och siffror?

• Meddelande borttaget
  • K.C

åhnej! hade skrivit jättelångt!!! skrev ordet rö''en om hur jag inte kunde få ner min kjol... suck. hoppas inlägget kommer in när de granskat eller hur fungerar det? måste man skriva om??

• vixen not a tramp

Åh va drygt. Är de såå känsliga? Trist. Filtret snodde ett inlägg från mig för ett tag sen och det kom aldrig in. Jag som är såå nyfiken på vad du har skrivit!

Är precis hemkommen från en cykeltur. Åkte till ett köpcenter typ 5km bort för att handla kattmat, men när jag var där passade jag på att gå in i blomsteraffären och kunde inte motstå en vit orkidé som jag tröstköpte. Var mycket nära att stanna på McD på vägen hem men motstod frestelsen och ska nu skaka till min modifast lunch. Känns så jäkla bra!

• K.C

he he.. jag vänar lite till så får vi se om jag slipper skriva om alltihop!

HÄRLIGT jobbat med McDonald´s! Hoppas du känner dig stolt! Och om du gått in och handlat hade ju inte det varit hela världen heller...

• vixen not a tramp

Nej, det hade inte varit såå farligt, men jag har börjat skriva mat och motionsdagbok (igen) och det skulle kännas såå trist att skriva dit nåt onyttigt. Jag har olika färger för motion, mat och modifast och jag vill inte ha några gröna=onyttiga ord i dagboken, iallafall inte FÖRSTA dan. Det skulle kännas rätt misslyckat. Hoppas filtret släpper ditt inlägg snart! känns inte som att vi behöver nån ny tråd, vi kan ju hänga här!

• K.C

nä, det är sant. förra gången jag skulle köra nutrilett fick jag hungerspanik jättesent på kvällen och åt pommes, fast jag ALDRIG brukar göra det annars.. kändes ju minst sagt misslyckat.

jaaa... släpper de igenom eller är det man skrivit liksom helt borta?

• vixen not a tramp

Det där känner jag igen! En arbetskamrat till mig bantade, samma dag som hon började bjöd de på läsk på jobbet och hon drack typ 1 liter fastän hon aldrig dricker läsk annars. Hon trodde att det berodde på att hon koncentreade sig så hårt på vad hon inte fick stoppa i sig att kroppen liksom ignorerade det där "inte" och bara hörde läsk, läsk, läsk och så gick det som det gick.
    Sen ska man ju inte fokusera på misslyckandena utan se framåt, annars är det lätt att man äter 1kg godis oxå, eftersom man ändå sabbat en dag.
    Du måste ha skrivit nåt rikigt bra eftersom filtret vill ha det för sig själv, gnidig typ!

• Meddelande borttaget
  • vixen not a tramp

utmanade ödet och skrev ett test inlägg där order r*v ingick och filtret snappade åt sig det på direkten...

Svar på tråden Hänghud