• citronen

Hänghud

Hej jag väger 90kg och är 165cm,
    jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
    Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
    för det vill jag ju inte få.

sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?

• Svar på tråden Hänghud
  • K.C

he he... löjligt ord att filtrera tycker jag. man kunde åtminstone få chans att ändra sitt inlägg och skicka igen. HATAR att behöva skriva om... mitt var suuuperlångt.

håller med din arbetskamrat - man blir helt kocko i hjärnan och vill ha allt möjligt som man inte skulle äta annars. jag käkar ju sällan och känner ingen direkt hunger, men nu när jag koncentrerar mig på de där påsarna så vill jag ha ALLT man kan tänka sig... mysko..

• vixen not a tramp

När jag känner mig så där oliidligt sugen på allt möjligt konstigt brukar jag ta en kopp te. Då får man nånting gott och kan sluta fokusera på underliga grejer. Känns lite mättande oxå.

• K.C

så sant... jag brukar ta ett glas vatten och typ broccoli eller morot eller gurka (men som du så har jag också den där ungen i huvudet och vet inte om morötter är förbjuuudna...)

• vixen not a tramp

Hej K.C
    Är det bra med dig? Hur går det? Jag måste säga att det faktiskt går riktigt bra! Jag har rört mig minst 30 minuter varje dag sen i måndags och bytt ut två mål om dan mot modifast eller naturdietbar. Nu har jag "gått ner" nästan allt (1,2kg) som jag la på mig under den veckan och det känns skönt!
    Hoppas verkligen att det är bra med dig och att du "vågar" äta morötter, jag har ätit två om dan som mellanmål och det har ju funkat fint.

• vixen not a tramp

K.C
    Tyckte jag läste att du skulle hänga i alla trådar och skriva hela tiden så nu efterlyser jag din närvaro i den här tråden. Jag saknar dig!!! Kom tillbaka!!!

• K.C

MIA.MARIA!!!
    Har letat efter den här tråden, men inte hittat den... Vad bra att du tog den till mig!

Hur går det för dig? Är du tillbaka på matchvikt? Jag, lever på nutrilett förutom undantagen som varit (födelsedagar etc... suck. vilken fiende...). har inte vågat väga mig, men jag märker stor skillnad på kläderna nu!

• vixen not a tramp

Åh va roligt! Hur länge har du hållit på totalt? starkt jobbat tjejen! Snart kommer kjolen att glida på utan problem, det är jag övertygad om!!!

• K.C

MIA.MARIA:
    jag har bara hållt på i 12 dagar (med denna). Vägde mig nyss - blev så nyfiken... har gått ner 5,5 kilo. Men som sagt - vätska. Sammanlagt har jag gått ner 8 kilo nu. Känns skööööönt. Men jag vet inte hur det ska gå att börja äta igen. Kommer säkert vilja svälta mig igen. Hatar fan mat när det inte är liksom fest och sånt. vardagarna är supersvåra...
    hoppas på kjolen, men törs inte tro..

hur går det för dig då? klarar du pulvret? eller vad kör du nu?

• vixen not a tramp

8 KILO!!! supergrattis! och 5,5 kg på 12 dagar är ju väldigt bra, allt är ju inte vatten, säkert inte ens hälften. Så länge du "sköter dig" när du börjar äta normalt (???vad det nu är???) så kommer du kunna hålla vikten, det är jag övertygad om. Ja, kanske två kilo plus (max) i vätska som man binder tillbaka.

Jag kör med två mål ersättning och ett mål mat om dagen. frukt och grönsaker därimellan. En och annan grovbröd rågmacka har det oxå blivit, man är ju inte mer än människa och jag älskar bröd.

Visst är det jobbigt med mat, man måste ha det, ska äta flera gånger om dagen men ändå är det sååå svårt. Är avundsjuk på de som bara kan äta det dom vill utan skumma skuldkänslor. Känner alltid ett behov att försvara mig när jag äter. tillexempel om vi äter ute och jag beställer en cola istället för det "godkända" alternativet mineralvatten så känner jag blickar och hur folk tänker, lilla vän vet du hur mycket socker det är i den där. Brrr, jobbigt jobbigt.

Vilken storlek är det på kjolen som du sk komma i? Vilken storlek har du nu?

• K.C

tack!

ÅHH!! känner igen mig! jag har svårt att umgås med vänner för det känns som om jag måste förklara att jag inte är ett fetto som sitter hemma och vräker i mig. (Och OM jag vore det - det vore väl inget fel egentligen?? det är ju synd om man liksom kväver sig med mat för att man mår dåligt, men om jag vore glad och förtjust i snask, varför ska man behöva ursäkta sig???). Det blir ju helt absurt att hålla på och prata om sin vikt och be om ursäkt. SOm nu när vi ska resa, jag får panik av att tänka att folk kommer se mig som en som står ut ur mängden eller att vännerna ska tycka att man inte borde äta.. för när man reser så äter man ju, det är ju lite av grejen. (Kommer säkert kunna gå ner eftersom jag kommer äta mer regelbundet än hemma.. Sjukt). Den här antikampanjen mot allt njutbart som är gör ju att man känner sig DUM om man köper godis eller nåt. Det är ju helt sjukt. Man måste väl kunna få ta läsk till mat om man vill ibland utan att folk ska bry sig. Drick på du, det GÅR inte att ta vatten till hamburgare eller vad det nu kan vara... Om vi gick ut skulle jag göra dig sällskap!

jag tror att kjolen har storlek 42 (men det är en mindre 42:a än t.ex HM, men å andra sidan är ju HM´s 42:or helt olika från avdelning till avdelning. Tycker lustigt nog att devided är större i storlekarna än vuxen-hm... skumt. Men sen har jag en kjol i M, som jag inte fattar när jag kunde ha köpt.. Provade en i storlek 44 på Åhlens som satt skitdåligt. Man fattar ju inte ett dugg vilken size man är!!!

fattar precis hur du menar med bröd!! ååååhhh.. nybakat bröd! finns det egentligen nåt godare??

du är ju toppenduktig tycker jag! fasen vad du kämpar. det är nog svårare att göra som du och äta lite. Jag äter ju under en dag om det är nåt, men som du att hålla det där varje dag - det är strongt! vad väger du nu då? vi ska fasen klara det här!
    när har du som måltid? (åhnej, det var inte meningen som skämt! jag menar mål-tid, alltså när vill du ha gått ner ditt...)

Svar på tråden Hänghud