Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej på dej, kul att höra ifrån dig!
Jag har gått ner lite lite, 78,8 står jag på nu. Det går riktigt segt just nu men det går i alla fal inte uppåt! Man får vara glad för det lilla! Hur mycket mer vill du gå ner? Du kommer ju i kjolen nu! Grattis till det återigen!
K.C, min juvel på BT Hur går det? Saknar dig och dina kloka inlägg!!!
Jag har gått upp lite....känns inge bra väger 79,3 nu. Känns som att all motivation är som bortblåst sen jag åt vanlig mat under en vecka. Såg mig dock på film i veckan och det var en hemsk upplevelse, just då kändes det som att jag kunde göra vad som helst för att tappa kilon, men det har bara inte gått. Tränade lite igår, men tusan, det är läge att köpa bikini snart!
Hoppas att det går mycket bättre för dig och att du kan sända över lite kämparglädje och j*vlar anamma, jag behöver det!!!
MIA.MARIA:
Åh!! Nu blev jag först jätteglad att höra ifrån dig och sen jätteledsen att du känner som du gör just nu.. Men du, 500 gram, det kan ju vara vad som helst! Tränar du kan du ha fått lite muskler och det kan ju också vara mens och såna där skumma grejer. Vätska! Du, jag vet att det är svårt, men försök att inte stirra dig blind på vågen, den säger faktiskt inte allt. Mäter du dig ibland?
På film är man ju alltid tjock och ful, det gäller nog alla - amn har ju såna glasögon på sig när man ser sig. Jag är SÄKER på att du är superfin!!!
Bikini... det kan ju vara så att man aldrig kommer gilla att ha på sig det, det vet jag från när jag var mindre, inte gillade jag det då heller, tyckte jag vet fet fast det inte var så...
Nä, nu tycker jag du ska få lite mer energi! det är ju helg och solen skiner och du har gått ner MASSOR sammanlagt!! Du ska ju vara skitstolt, och även om du inte gått ner ett gram så har du ju all anledning att vara stolt ändå! Du är ju en smart, intelligent och jäkligt roligt tjej! SÅ mycket har jag ju fattat av dina inlägg. Dessutom har de ett hjärta av guld. Försök läk de där såren med att hålla en perfekt fasad och leva upp till att få mammas godkännande. Du duger, det VET jag!
Dessutom - alla KAN inte se likadana ut. Hitta den Mia.Maria som du kan trivas i, sen kommer alla tycka lika mycket om dig som du gör.
KRAM!
Åh, va du är rar! Mitt hjärta svämmar över, dina fina ord betyder otroligt mycket för mig! Ligger och pressar på balkongen för, brunt fett är ju vackrare än vitt....
Känns faktiskt lite bätttre redan, det gäller ju att inte ge upp! Och kameran läggger väl på 5 kg, eller????
Enough about me, hur går det för dig? Jag hoppas att det går toppen! Och att du verkligen unnar dig av livets goda när du är i Rom, har inte varit där själv, men en semester utan god mat och gott vin känns som en rätt trist sådan.
Vi hörs! Kram och tack för att du finns från Mia.Maria
MIA.MARIA:
glad att mina ord kan göra skillnad! och jag menar det jag säger. vi väger nog exakt lika mycket nu och jag var väl nån centimeter längre, men jag gissar att vi ser rätt lika ut. Jag känner mig mycket mycket finare än innan (är uppe i 8 kilo nu) och även om det är några kilo kvar så jag jag leva med mig själv tills målet är nått. Förstår precis din panik häromdagen när man bara vill springa tills man är msal eller ta en kniv och skära bort allt. allt sitter ju i huvudet - annars skulle folk inte dö av anorexia.
hur mycket har du gått ner nu igen? det är ju en jäkla massa! gör dig själv glad och prova kläder du ahde förut som kanske till och med satt lite tajt?
det går ok för mig, har förlorat ett kilo till, men det har varit måååånga undantag. fler än jag önskade, men man kan ju inte bara vara trist. känner (och det borde du också känna) att man kan slå ner på paniktempot lite nu. Så länge man inte går upp...
nu är det bara typ 6 dagar kvar innan vi åker, så jag har slutat räkna med de nästa 8 kilona, men något kilo till eller helst två ska jag väl klara tycker jag.
och jag håller med, utan god mat är livet rätt så tråååååkigt! speciellt en semester. speciellt till italien.
Idag känner jag mig lite mer positiv, pulvrade två mål igår och åt fil till middag, magen känns hyfsat "platt" nu på morgonen (läs ej svullen) Ska verkligen försöka att hamna i mina gamla skötsamam hjulspår igen. Hade hoppats på att väga ca 74 till nästa lördag, känns ju rätt kört men jag väger i alla fall inte över 80 och bara det känns ju bra! Hur mycket väger du nu efter att du gått ner så mycket? Duktiga människa!
Jag vägde mig imorse och väger idag 79.1. Har gått upp några hekto sen förra veckan men min totala viktminskning ligger idag på 9kg. Känns rätt okej ändå. Tänk att ta 18 smörpaket och lägga i en hög, så mycket har jag ändå tappat. Du med för den delen!!!
Jag tror att du ser mer slimmad ut än mig, de där längd-centrimetrarna gör en hel del...hår eller inte!
Sex dagar absolut skötsamhet borde väl kunna resultera i ett kg eller två? Vi har samma mål ungefär, den 14 ska vi på party
( med gamla vänner som man inte vill ska säga bakom ryggen: Men åhh vad hon har blivit stor! Bla bla bla...genom sig själv känner man andra... )
och du åker väl i den vevan? Åh va härligt med Rom på våren, ni kommer få det så härligt! Och du kommer vara såå tjusig i din snygga kjol! Har fått för mig att du ser lite ut som Alyssa Milano, kan det stämma???
För att citera (en tidig) Jennifer Lopez (tror jag det är ialla fall???)
Skinny girls are´nt sexy!
Kollade på fab 5 igår och då var en hyfsat rund flickvän med som ändå var så vacker och bar upp sina kläder mycket snyggt. Åh, nu bara babblar jag känner jag... vi ses! Ha det så bra tills dess!
MIA.MARIA:
Hej!!! Blir alltid så himla glad av att få meddelande från dig!
Skönt att höra att du hittat tillbaka till gnistan! Du ÄR ju så himla himla duktig!74 nästa lördag.. 79 nu.. jamen typ 77,5 borde du ju kunna sikta på.. De där kilona syns ju inte mer än på vågen egentligen så jag tycker du ska sträcka på dig och känna dig skitsnygg som gått ner 9 NIO!!!! kilo! Det är ju lots!
Och om dina "vänner" skulle säga så så är de ju helt dumma i huvudet - så blir det ju inte! Du är nog (har jag fått för mig) ett litet charmtroll så jag tror snarare de är avundsjuka på din utstråkning och kvicka roliga kommentarer. Plus att, som du skrev, en kvinna som bär upp sian kurvor är ju riktigt snyggt! Kolla in Catherene Zeta Jones innan hon blev helt galet smal eller Nigella..
Själv är jag deppig, har utan att fatta hur gått upp till 80,5. Ska visserligen ha mens snart, så jag hoppas hoppas att det är det. iförrgår vägde jag under 79 och under kvällen igår (pulverdag) gick jag upp1,5 kilo under några timmar!!! vad händer då liksom?? sååå skumt!
He,he.. vad snäll du är! Alyssa Milano, ja, det hade ju varit nåt det.. Nja, jag vet inte vem jag skulle kunna liknas med. det där är ju supersvårt! har du nån som du brukar liknas med?
inget dumt menat, men är det inte bättre att ni mailar varandra? eller skriver på msn?
nja - alla som vill komma in och prata är ju välkomna.
sen inte sagt att jag inte vill maila Mia.Maria också.
...charmtroll *rodnar*...
Verkar som den inre fienden heter vatten...jag är helt övertygad om att din kropp sugit åt sig en hel del av den varan Vad skulle det annars kunna vara? Nej jag har hört om tjejer som innan mens går upp typ 2-5 kg, en del måste ha två garderober en med "mens storlekar" och en vanlig. Detta har jag bara sett på tv, jag känner ingen som har det men det borde väl vara sant, var nån tantprofessor eller nåt som sa det. Att man binder vätska det vet jag i alla fall. IGNORERA! Är mitt tips, vi vet ju att det är vatten! Antagligen har det någonslags nyttig funktion i kroppen just den här perioden men ändå, surt är det.
Om du inte pulvrade kunde du ju testa Gweneths tips om vatendrivande grönsaker och frukt, men nackdelen är ju att det trots att det är super nyttigt innehåller kolhydrater och kanske leder till viktökning istället. Hemska tanke! Blä, va störd man är som inte har ett naturligt och avspänt förhållande till mat. Vare sig den är nyttig eller ej.
77,5, ja det ser ut som vackra siffror, hoppas jag klarar det till lördag...drömmer....OM jag skulle göra det så är det "bara" typ 9 kg kvar till jag TROR att jag är nöjd och det känns ju toppen!
Någon som jag är lik, hmmm min darling sa 1 (en) gång när jag var smal att jag påminde lite om Paris Hilton och det har jag såklart tagit åt mig av . Mer realistiskt är väl kanske Helena Bergström eller nån
.... Du då, om du inte är lik Alyssa, vem ska jag då se framför mig när jag läser dina trevliga inlägg?