• citronen

Hänghud

Hej jag väger 90kg och är 165cm,
    jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
    Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
    för det vill jag ju inte få.

sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?

• Svar på tråden Hänghud
  • vixen not a tramp

Hola!
    Jaaa! Grekland vann! Jag hoppades på det, låten är bra (än så länge) och hon är söt tycker jag! Kollade du på festivalen? Vad tycker du?

Jag har fått för mig att du jobbar på kontor eler nåt, så med papper. Kanske reklam eller journalist eller nåt. Har jag rätt? Säkert inte... Berätta! Om du vill förståss...

Låg och mellanstadie lärare läser jag till. Jag har två och ett halvt år kvar (huga) men det är skoj! Fast egentligen vill jag bara bli klar och börja jobba. (Igen, har jobbat som lärare tidigare och jobbar extra ibland, superskoj!)

Ska du resa nåt mer i sommar? Vi kommer nog bara vara hemma, tyvärr...Min sambo börjar jobba typ när jag slutar och slutar typ när terminen börjar igen. Typiskt! Hoppas verkligen på en varm och fin sommar!

Har inte gått ner ett gram, trots pulver två gånger om dan. Känns lite surt, men skam den som ger sig! På torsdag är det tänkt att 1 kg ska ha försvunnit, hoppas det för självkänslans skull!

Förstår att du är trött på choklad, världens godaste smak i vanliga fall, men "bantningsschoklad" är ju inte riktigt samma. Och tur är väl det egentligen! Har köpt en burk Twinfast för att variera mig lite, känns som att jag är något trött på Modifast. Men det blir nog gott igen om ett tag!

Har du smakat "Tobleroneglassen" från CartDor(?) Smakade en (OK, två stora )sked av min darling igår och den var mumsig! Smakade mycket honung och det gillar jag!

HIHI Vad sjukt det ser ut att först skriva om pulver och sen om glass, snacka om "störning", jaja, man måste ju leva oxå! Gott var det!

Ska gå och skaka lite chokladfrukost nu, ha en trevlig söndag!

• K.C

tjo!

jamenvisst kollade jag! men hu! jag ville verkligen att norge skulle vinna och så gick det sådär! tycker det är lustigt också att dels alla grannländer röstar på varann - föga förvånande utslag plus att det inte verkar finnas nån jury längre? och så såklart allt detta promotande innan som liksom sabbar... Menmen, det är ju ändå bara en slags "skämt-tävling", så man ska väl inte hetsa upp sig..

jag kommer bara vara i sverige i sommar. det blir landet, och så några småutflykter tror jag. Tycker svenska sommaren är helt ok. är ju inte sådär mycket för sol och bad, så det brular lösa sig fint (förutom i augusti när det kan bli uuuuuuh!!!) hoppas ni får någon tid tillsammans i alla fall, du och din sambo. det är ju så tråkigt när man hamnar i otakt, liksom.

blev så himla himla sugen på tobleroneglassen när du skrev om den! åååh! och jag som kör pulver nu... gud så trist! har naturdiet och URK vad äcklig den är!! värsta skillnaden mot nutrilett faktiskt. har bara provat nån pulver från naturdiet innan, och sp förståss de goda färdigblandade! nä, i morgon ska jag köpa nutrilett igen, jordgubbe kanske.
    hur går det för dig? kör du ren kur nu eller kör du blandad? det är ju surt när det inte händer nåt om man byter ut, utan att man ska behöva plåga sig! det är ju rätt kul att tugga ibland också...

vad väger du nu? jag tänkte banta i några dagar nu innan jag törs kliva upp på vågen, har syndat hela helgen! usch... Men min kropp funkar ju lite snett så den har säkert bara förbränt, men så ibland går det tvärtemot... man fattar aldrig nånting. Tycker det borde vara enklare att ha hand om en kropp - det är ju verkligen mysterium!

var bor du förresten?

låg och mellanstadie skulle jag också valt om jag skulle bli lärare. De är så fina då, ungarna. Sen på högstadiet blir det så mycket kamp om allt och gymnasiet samma sak. Vilket ansvar du har som vuxen i deras liv, har hört att man påverkas upp till man blir typ 13 och sen händer inte sådär mycket om man inte är med om nåt trauma eller så... Tydligen är man som mest påverkbar runt 5-10 år.

Visst är det skönt väder ute nu? Önskar att den här temperaturen höll i sig mycket längre! MAn blir alltid lite lurad på våren och hösten, de går över så himla snabbt. Nu akn man ha snygga kläder, men ändå slippa klä av sig! I like!

nu ska jag fixa nåt att äta. tror jag kanske skippar naturdiet och tar nåt lätt och så kör igång med nutrilett i morgon. pallar inte den där chokladsmaken de har mer idag...

hörs snart igen hoppas jag!

• vixen not a tramp

Hello K.C!
    Hur går det? Länge sen voi sågs, ber om ursäkt fördet, har varit dundermycket i skolan nu. Skönt att det snart är lov!

Har precis promenerat 50 minuter, märker att jag måste röra mig m_y_c_k_e_t mer. Det händer inte så mycket på vågen, kan oxå bero på att detta varit en riktig kalasvecka med mycket bullar och god mat.

Jag kämpar på med blandad kur, Modifast och Twinfast, hoppas att det snart smäller till! Tänkte försöka gå innan första shaken några gånger i veckan, fettet måste bort!

Är det bra med dig? Hoppas att jag får höra av dig snart!

• K.C

Åh, inte ska du be om ursäkt heller, knäppis! Det är ju bara jättekul att du kommer in här nu...

För mig går det helt ok, har käkat lite sisådär nu - det blir mest nutrilett, men sen har jag slarvat en del. Ska köra hårt nästa vecka. Har liksom haft så galet mycket jobb nu att jag ibland fått värsta paniken och smällt i mig grejer när jag håller på att somna till. Eller smällt i och smällt i, ätit kanske ett par bitar godis. Står still, så det känns helt ok!

jag skulle också behöva röra mig mer, för mig blir det lite eftersom jag sitter still och jobbar så mycket och har dessutom MASSOR att göra på jobbet så det blir inte tid till promenader. Jag vet att det gynnar jobbet i sig att ta en paus, men med stressen man känner rä det knappast värt att tvinga sig.
    vad du är duktig som ska gå innan varje shake! Du är så himla ambitiös! Men du, vad väger du nu då? FÖr även om jag har lite extrakilon så känner jag att min röda kjol sitter på och jag ha jeans igen och det gör mig lite lugn sådär. Känner inte samma panikstress för kroppen som innan. Känner inte du också lite så, du som gått ner så himla mycket?!

Annars är allt bra! Att komma tillbaka fårn semestern visade sig bjuda på MASSOR av jobbstress, men efter helgen nu så tror jag att det ska lägga sig lite.
    Själv då? Har du haft en tenta eller vad är det som varit mycket? På nåt sätt är det också lite skönt att grotta ner sig i att ha massor att göra tycker jag. Känns skönt att komma upp ur en sån intensiv period och börja liksom leva igen.

Vi hörs snart igen!

• vixen not a tramp

jaa du, men nu är det bara en dag i skolan kvar! Och med det här vädret så kommer jag väl inte göra annat än att hänga på BT och remma runt lite på promenadrundan förstås. Vågan har gått sönder, eller så är batteriet slut. Himla skönt i alla fall. Det känns som att jag slappnar av och är mer tillfreds nu när jag inte väger mig. Blev nog lite störd tror jag. Känns dock som att 5 kg till midsommar inte kommer att hålla, men skam den som ger sig!!!

Hoppas verkligen att allt är bra med dig, jag saknar våra "talks" här på BT! Kan du inte berätta lite mer om dig, jag är ju såå nyfiken av mig!!!!Hur går det med din vikt? Kanon antar jag!

Ber återigen om ursäkt för min dåliga förmåga att hålla kontakt, det kommer bli bättring!!!

Ha det så bra tills vi ses här igen!!

• K.C

Åh, vad roligt att höra ifrån dig! Men du ska inte be om irsäkt för att du inte hinner sitta här och skriva en massa, det fattar man ju. En annan sitter ju och jobbar dygnet runt, så jag finns ju alltid här...

Skönt att vågen gett upp ett tag. Kan vara nyttigt att inte stirra sig blind på de där siffrorna jämt och ständigt. Jag väger mig bara lite då och då nu och det är superskönt! Det går bra, jag går absolut ner, lite hela tiden, men såna där superdyk är det nog inte lätt att upp nå nu. PRovade en klänning igår som satt supertajt i vintras och nu sitter den lööööst! Känns ju skitkul förstås! Men nu äter jag ganska mycket mat (nutrilett frukost och lunch som jag ändå inte vill äta eller hinner laga) och sånt. Känns som en bra balans. Och nu har jag inget bråttom heller! Tror faktiskt inte jag klarat alla de här 13!!! kilona utan dig här. Vet att det sporrade oerhört att kunna berätta om lite framgångar. tack!

Hur går det själv, hur äter du nu?

Skönt att skolan är slut nu då! Blir det sommarlov eler ska du jobba nånstans?

Ses snart igen1

• ia´s

Vart har trådstartaren tagit vägen?????
    Har inte sett något inlägg från henne på evigheter...
    Misstänker att de inte blev som hon skrev...

• SB_Helena

ingen aning. Hon kanske har gett upp eller så blev inte resultatet så bra...kanske

• ia´s

om hon slutat e de nog tyvärr inte första gången...
    denna tjej har liksom en massa olika "namn" här på BT...
    hade dock varit skitkul om hon fixat detta...

Svar på tråden Hänghud