Hänghud
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
Hej jag väger 90kg och är 165cm,
jag tänkte dricka modifast pulver. i 10 dagar.
Jag undrar om jag kommer att få hänghud då?
för det vill jag ju inte få.
sen undrar jag om det finns fler som testat modifast, hur gick det för er?
åååh... glömde ju skriva det här:
synd att man fått influenser som är så osunda. din mamma låter som min - de vill inget illa, men det blir ändå så dåligt. det värsta är ju att det sitter i fast man vet att man är vuxen och borde kunna tänka annorlunda.
Exakt!
Det går hyfsat bra för mig.
Kul att höra! Varför bara hyfsat? Do tell!
jag har tränat ätit bra mat..men...det blev några sånna där låkkalori cocosbollar.
därför hyfsat!
Jag förstår, men det är inte hela världen. Glöm det nu och fokusera på imorgon, loppet är inte kört och imorgon kan fortfarande bli en perfekt dag!
Det där med att man får ångest när man äter, vad tror ni det beror på? jag har nämligen börjat få det, även om jag bara ätit nyttigt och inte syndat det minsta... Är en jobbig känsla som i sin tur gör att man lätt äter nåt onyttigt eftersom man blir smått deppig... Eller man å man, för mig är det så. Drabbas ni oxå av detta fenomen? Hur brukar ni tänka när det uppstår?
K.C
Hoppas du kollar den här tråden, du kanske har åkt till Rom redan? Hursomhelst tänkte start en ny "egen" bantningstråd, hänger du på? Vill inte starta en om ingen hänger på, det finns ju så ånga redan, men ingen jag känner mig hemma i.
Jag har gått upp 1.5 kg PÅ EN VECKA. Känns fördj*vligt.
Träffade mamma i veckan oxå (händer inte så ofta), hon vet inte om att jag hållit igen och fram till idag känt mig rätt nöjd. Hon kläcker ur sig. Kommer du komma i dina sommarklder? Jag tycker du ser större ut nu. Jag ville bara gråta och skrika hallå,jag har faktiskt gått ner nästa 10 kg! Men sa inget såklart utan bara öh, jag det blir nog inga problem...
Sen har jag fått två komplinanger under veckan oxå från kompisar, men det kommer man liksom inte ihåg och tar till sig på samma sätt. Blä, allt känns ruttet. Men nu är det "nya" tag som gäller! Har druckit Modifast idag och knaprar på en morot nu. Tänkte återgå till att byta ut två mål om dan och äta nyttigt i övrigt.
Den 14 maj ska vi på fest med nya och lite gamla vänner, skulle vara kul om jag kände mig något nöjdare då så jag slapp oroa mig för kommentarer bakom ryggen som Oj ,vad hon har blivit stor sen man såg henne senast. Ja, du vet så som man själv lätt säger om andra man inte sett på länge som lagt ut...
MIA.MARIA: klart jag hänger på!! det vet du... åker inte till ROm förrän om 4 veckor - alltså 4 veckor av nutrilett för att komma i min jäkla kjol som jag hade som mål att komma i. lär INTE gå... suck.
känner VERKLIGEN med dig! kan inte i ord beskriva hur ARG jag blir av det din mamma gör och säger. vet du, jag har aldrig sett dig men jag är SÄKER på att du är superfin precis som du är. Personligen föredrar jag för övrigt lite kurvighet och vet inte alls varför jag är så hård bara mot mig själv.
Du har varit superduktig och det ska du vara stolt över! 1,5 kilo kan vara vatten, innan mens-grjeer eller vad som helst! Försök att skit i vågen lite. Mäta känns eg. mer bra för känslan.
lustigt det där med hur komplimanger rinner av en men minsta taskiga sak fastnar för alltid. vet fasen inte hur man ska bli fri från sånt... jag tror på dig i alla fall. tycker du är duktig som kämpar mot ett mål och jag hoppas du vet varför du kämpar - att det är ditt eget mål. tror personligen att mitt mål är pga andra - jag mår inte ett dugg dåligt mer än det här påklistrade...
JEN78: håller med dig! jag kan få dåligt samvete av en gurkstump. sjuuukt! tror det är all hysteri kring kroppar och bantning och alla jäkla kurer hit och dit. i en får man inte äta morrötter och i en ska man bara äta just det. man blir ju förvirrad! tror absolut att mitt "tillstånd" är från det - man vet inte vad man får äta så man skiter i att äta alls...