• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • madelyn

MayaK,

hihi, jag trodde du var från Falun?
    Jag e från Sthlm.

• Maya K

Nej nej.. jag är absolut inte från Falun!! jag pluggar bara i Blg.. är från Sthlm! haha... vad lustigt :)

• Maya K

Men oj vad lustigt.....
    Har du en lgh i falun eller blg då?

Vad pluggar du och vilket år?

• Maya K

madelyn:

Nu är jag ute och cyklar ser jag,.. läste att det var du som slrev att du var fr. sthlm och pluggade i blg.. har fått i mig lite för mycket kaffe och fått en koffein kick
    hahahahah

• madelyn

Haha,vad konstigt det kan bli! Jag pluggar inte och har inte gjort det heller.. Är från Sthlm, jobbar i Sthlm.

• Maya K

haha.. ja jag kom på det... nu måste jag sluta dricka kaffe.. det gör ju inte saken bättre att det luktar målarfärg hemma hos oss då grannen målar hemma :)

• Snärtan

Jag gifter mig 29 juli 2006 i Vicklebykyrka på Öland och ska ha fest på Bo Pensionat där. Skönt att ha bokat in det nu...

• Maya K

Snärtan:

Lyllo dig att nii har bestämt datumet.. Jag däremot försöker få min M2b att bestämma ett datum så att jag vet ngt om "framtiden".. Har dock börjat planeringen för länge sedan :)

• Snärtan

Maya K:
    Jag har inte tänkt alls på planeringen av allt annat inför bröllopet. Jag har verkligen enbart bokat platserna.

Men det känns ju som att det är så lång tid kvar och jag hinner ju göra allt sånt sen... (jag vet att jag kommer få panik sen för att jag inte gjorde allt i god tid)

Hur gamla är ni och era fästmän?
    Själv fyller jag 22 i höst. Och min grabb ska fylla 25.

• Maya K

Snärtan:

Jag är 24 och min fästman är 33. hehe..s tor skillnad men vi trivs så bra ihop :)

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?