• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • madelyn

MayaK,

Nej, vad hemskt! Vadå dragits ur försäljning? Vad var det för klänning?

• ninni7805

Maya K: neeeejjjj!! va hemskt!!! men jag är säker på att du kommer att hitta en som är minst lika fin! det verkar som om ni alla har kommit så låååånnnnggggt i er planering.. själva sitter vi och försöker bestämma oss om det blir i sverige eller utomlands.. lite svårt att bestämma sig faktiskt :( det är ju inte direkt billigt tyvärr.. o vår budget är inte den största, men det blir säkert bra
    det är inte så att några av er bor i göteborgsområdet väl?????

• madelyn

ninni7805,

nej tyvärr, jag e stockholmstjej.

• Snärtan

ninni7805:
    Nope, bor i Kalmar för tillfället men kommer bo i Uppsala när jag gifter mig.

Vad kommer era klänningar att kosta? Jag funderar på att inte punga ut så mycekt pengar på en klänning, det finns ju jättefina som inte kostar så mycket. Och det är inte riktigt min stil att går runt i någon superblåsa...
    (funderar just nu på Nixa 718 faktiskt)

• Maya K

jag är från sthlm jag med... tyvärr!!
    jag har väll mest bara mina planeringar i huvudet då min M2b inte prioriterar bröllopet i förstahand ännu.. men det kommer nog.

Madelyn:
    klänningen är en sincerity 3095. Mailade till sincerity för ungefärliga prisuppgifter och de sa att den hade tagits bort från försäljningen. :( oj oj oj .. ännu mera att tänka på då.. Har så mkt i skolan nu med så jag hinner knappt göra ngt :(

• madelyn

mayak,
    Usch, stackars dig! Det är så trist när man bestämt sig för nåt och sen ändras det..

• Maya K

madelyn:

japp det är så.. nu känns det som om jag får börja om på nytt,,, hehe.. men det är bra att bröllopet inte är imorgon :)

• madelyn

MayaK,

Ja det e tur
    Fast ibland kan jag längta lite tills det är bara några få månader kvar.. känns som att det är såå lång tid kvar att planera på!

• Maya K

madelyn:

ja.. så känner jag med.. synd att man inte hade en tidsmaskin ;)

• madelyn

MayaK,

ja eller hur! Fast samtidigt så lär man väl sen efter bröllopet önska att man kunde få gå tillbaka i tiden och göra allting en gång till

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?