• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • madelyn

MayaK,

jag e oxå 24 och min m2b är 36- så här e ett till par med lite åldersskillnad

• Maya K

madelyn:

Vad roligt... hahaha... ja det är bra att jag inte är ensam i denna värld att ha en så pass äldre man :)

• Maya K

vet ngn vad det kostar att hyra en bröllopsklänning tex. hos bröllopskällan i sthlm???

• madelyn

MayaK,

Står det inte på deras hemsida, priser för hyra eller köpa?

• ninni7805

Hej allihopa!
    Är ny här och hittade er länk :) vi har planer på att gifta oss sommaren/våren 2006 och börjat planera så smått nu.. vi funderar på att antingen gifta oss utomlands (för att slippa allt tjaffs från alla) eller borgligt midsommar 2006 i Sjuntorp utanför Trollhättan. Hur går det för er alla med planeringen??
    Jag är en tjej på snart 26 år och min blivande är nyligen fyllda 25 år.. han friade för ca 3 år sen, men vi förlovade oss inte förrns 8/8 2003.
    jag har insett hur mkt det är att göra inför bröllopet nu... och ännu mer känns det som det är att göra om vi väljer att vara utomlands :~ men det löser sig nog..

• Maya K

Ninni7805:
    Välkommen...
    Det är mest jag som har planerat och kika runt på olika prisalternativ. Det är mkt att göra men man tänker inte på det förrän man börjar planera....
    Var ska ni gifta er??

• ninni7805

MayaK: antingen i Sjuntorp utanför trollhättan eller utomlands någonstans.. just nu tittar vi på santorini efter ett mkt bra tips :) det vore så himla skönt att slippa det mesta av tjaffset runt bröllopet som det gärna blir ;) men vi vill i vilket fall som helst ha fest för våra vänner o familj i sjuntorp på midsommar 2006 även om bröllopet blir utomlands

• ninni7805

Tack för välkomnandet btw ;) hoppas på mkt roliga samtal här ;)

• Maya K

Ja.. vi pratar väll om allt möjligt.. när man har tid iaf. Men på helgerna är det lite tystare än på veckorna :)

• Maya K

Åhh nej.. det är inte sant... klänningen som jag velat ha ett bra tag nu har dragits in ur försäljningen :( Snacka om att jag har samma otur här som på allt annat jag verkligen fastnar för :(

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?