• pingla

Vackraste kvinnan?

Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...

• Svar på tråden Vackraste kvinnan?
  • Grönöga

Katrina Lombard!!!
    Har ni sett flatserien The L World så är det hon som spelar den mörkhåriga tjejen med utländskt (italienskt?) påbrå. Hon som förförde tjejen som skulle till att gifa sig med sin kille. Hon har ett så förföriskt utseende så ja bara dööör! Good allså, WOW!
    Tycker dock oxå om kurvga tjejer så lite för smal för min smak är hon men utstrålningen och ansiktet!!!

• Josefine_

Vackrast: Audrey Hepburn, Grace Kelly
    Sexigast: Angelina Jolie
    Skönast/charmigast: Helena Bonham-Carter
    Sötast: Audrey Tautou

• rocketqueen

Ja, Karina Lombard är så otroligt s*xig! Detsamma gäller Katherine Moennig, Shane i serien...

• proudtobetogether

sandra76: Rumpa som rumpa, alla killar gillar säkert alla rumpor i vilket fall
    Det viktigaste är väl vem den sitter på?

• proudtobetogether

Jag har liten rumpa (storl 36 i jeans) och min kille gillar den men jag hoppas verkligen att han kommer uppskatta den lika mycke ifall den sväller upp efter några barnfödslar! Annars vore han ju dum i huvet...

• Divina

Personligen tycker jag att kvinnan ska ha ha fylliga ben och fyllig bakdel. Vi ska ju inte likna män eller hur. Men smak är smak

• Isen

Jessica Alba, Cameron Diaz, Salma HAYEK, Gwen Stefani...usch för Mini Andren...inte min smak.

• Mavi

Brooke Shields är otroligt vacker

• Hannita

Angelina Jolie
    Olivia Hussey (hon som spelade Rebecca i Ivanhoe)
    Milla Jojovich
    Jennifer Lopez
    Cameron Diaz
    Kate Moss

• Bride M

Jag tycker att den vackraste, sexigaste, sötaste, kvinnan är Aishwarya Rai! någon som vet vem hon är????

Hon är en indisk modell, skådespelare och blev miss world 1993
    Nån som vet vem det är?

Svar på tråden Vackraste kvinnan?