Vackraste kvinnan?
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Katrina Lombard!!!
Har ni sett flatserien The L World så är det hon som spelar den mörkhåriga tjejen med utländskt (italienskt?) påbrå. Hon som förförde tjejen som skulle till att gifa sig med sin kille. Hon har ett så förföriskt utseende så ja bara dööör! Good allså, WOW!
Tycker dock oxå om kurvga tjejer så lite för smal för min smak är hon men utstrålningen och ansiktet!!!
Vackrast: Audrey Hepburn, Grace Kelly
Sexigast: Angelina Jolie
Skönast/charmigast: Helena Bonham-Carter
Sötast: Audrey Tautou
Ja, Karina Lombard är så otroligt s*xig! Detsamma gäller Katherine Moennig, Shane i serien...
sandra76: Rumpa som rumpa, alla killar gillar säkert alla rumpor i vilket fall
Det viktigaste är väl vem den sitter på?
Jag har liten rumpa (storl 36 i jeans) och min kille gillar den men jag hoppas verkligen att han kommer uppskatta den lika mycke ifall den sväller upp efter några barnfödslar! Annars vore han ju dum i huvet...
Personligen tycker jag att kvinnan ska ha ha fylliga ben och fyllig bakdel. Vi ska ju inte likna män eller hur. Men smak är smak
Jessica Alba, Cameron Diaz, Salma HAYEK, Gwen Stefani...usch för Mini Andren...inte min smak.
Brooke Shields är otroligt vacker
Angelina Jolie
Olivia Hussey (hon som spelade Rebecca i Ivanhoe)
Milla Jojovich
Jennifer Lopez
Cameron Diaz
Kate Moss
Jag tycker att den vackraste, sexigaste, sötaste, kvinnan är Aishwarya Rai! någon som vet vem hon är????
Hon är en indisk modell, skådespelare och blev miss world 1993
Nån som vet vem det är?