Vackraste kvinnan?
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Nicole Kidman, Zeta-Jones och Angelina Jolie, Izabella Scorupco absolut. Och mörkhåriga tjejen i CSI. Sen sådana som jag inte minns namnet på. Har ingen koll på deras kroppsstatus - så jag vet inte hur magra dem är. Vet att Nicole varit/är för mager iaf. Synd
Jag tycker oxå att Angelina Jolie är skitsnygg. Hon verkar vara vältränad och ändå vara mjukt kvinnlig i kroppen, fast med smala höfter till skillnad från Beyoncé, som också ser fantastisk ut, men det jag tycker om Mrs. Becks, Paris Hilton, Nicole Kidman (även om Nicole har ett vackert ansikte) är att de_har_ju inga kroppar!
...men det var aldrig meningen att kritisera någon annans smak, så hoppas ingen tar illa upp
jag som aldrig fattat varför folk anser att Jennifer Lopez HAR en stor rumpa :)
Catherine Zeta-Jones är oerhört vacker, tycker jag! En uppfattning jag delar med min bror - en av de få. :)
Catherine Zeta-Jones !!!!!!
Jag tycker Angelina Jolie har förstört sin kropp med alla tatueringar. Varje gång jag ser henne tänker jag först att hon är snygg, sedan får jag syn på någon av hennes tatueringar och ändrar mig.
Jag tycker att Cameron Diaz är snygg.
Kate Winslet - för att hon är så naturlig.
Kate Winslet är väldig snygg, det måste jag hålla med om.
Grejen med Beyonce å J-Lo´s bakdelar är väl att egentligen är dom inte så stora eftersom dom här damerna är så korta? Bakdelarna är kanske stora i förhållande till deras kroppar i övrigt men dom drar säkert ett par skitsmå jeans i alla fall, eftersom dom är så små. Jag har en kurvig men kort kompis, hon väger typ 45 och ser ändå kurvig ut eftersom de få kilon hon har är välplacerade.
sandra76: Jag gillar också slanka tjejer, kanske för att jag själv är det. MEN en slank kropp ska vara slank överallt i så fall, det funkar inte att vara smal och klämma i två feta gelékuddar i tuttarna. Victoria Beckham och Hanna Graafs bröst är i så fall lika opropotionerliga som J-Lo och Beyonces bak, eller?