• pingla

Vackraste kvinnan?

Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...

• Svar på tråden Vackraste kvinnan?
  • ciccina

Jag håller med om att Beyonce har ful kropp med stora feta ben och stor häck. Inte alls vackert Likaså Jennifer Lo-s rumpa....lite väl stor!

Jag tycker också att Angelina Jolie är snygg men läpparna är lite väl groteska. I min smak är:
    Catherine Zeta Jones
    Adriana Lima (brasiliansk modell)
    Gwyneth Palthrow

Konstigt, men vi tjejer verkar ha helt annan smak än killar. Alla tjejer verkar tycka att Angelina Jolie och Catherine Zeta Jones är snyggast, men inte killarna!!

• proudtobetogether

Hur kan man tycka att folk har ful kropp? Kvinnokroppar i allmänhet är ju i regel jättefina. Ok, kanske inte mamman i Gilbert Grape men att säga att Beyonce har ful kropp är väl att ta i?

• Martaina

jag tycker prinsessan Madeleine!

• Frances

Prinsessan tycker jag mest är jättesöt, men hon ser ut som nästan vilken societetstjej som helst på Östermalm :) Men som sagt, mycket söt. Fast vackraste kvinnan, näe...

Det är kul när alla har så olika smak! :)

• Tolin

Ciccina:
    Min man tycker både att Angelina Jolie och Catherine Zeta Jones är jättevackra/sexiga, så din teori om tjejers killars smak stämmer inte riktigt. Hans favvis är dock Gwyneth - och så jag förstås.

• Forsfors

Vackraste kvinnan? men det måste väl ändå vara jag det?

• PytteLiten

det är väl inge fel att ha stor rumpa? älska kvinnorkroppen o hylla de tjejer som verkligen vågar visa sina stora rumpor och bröst

• sandra76

stora rumpor är inte fint.. det tycker inte min snubbe heller ;p
    små slanka sexiga stjärtar däremot... :D

• Nanonino

Forsfors:
    Absolut inget illa ment om övriga inlägg, men ditt var bäst!

Svar på tråden Vackraste kvinnan?