• pingla

Vackraste kvinnan?

Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...

• Svar på tråden Vackraste kvinnan?
  • ciccina

Är det sant att många killar tycker att Paris Hilton är snygg? Jag förstår inte all uppmärksamhet kring denna tjej!! Jag måste iof säga att jag påminner en del om henne till kropp och en del drag, men jag tycker ändå inte att hon är speciellt snygg. Det jag gillar med henne dock är att hon inte opererat tuttarna och därför klankar alla "tjejer" på henne att hon är mager. Om hon nu opererat brösten så skulle hon sett ut som Demi More, Victoria Silvstedt o alla andra, ellerhur? Hon är supermiljonär och opererar ändå inte sina tuttar och sin näsa, vilket jag tycker är super. Jag har samma näsa som hon och bröst och tror nog att jag hade opererat mig om jag haft så mycket pengar.

• EhjärtaK = sant

Jennifer Lopez .

Jag kan inte tänka mig en mer feminin eller vackrare kändiskvinna!

• Aisha

Beyonce från Destinys Child eller Jessica Simpson tycker jag är de vackraste kvinnorna i världen.

• Laguna

Jag tycker att jag är snyggast !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skämt å sido men tror att man mår bättre av att vara nöjd med sig själv. Jag säger inte att det är lätt för alla och till och med skitsvårt för vissa... Men mår man bra med sig själv så tror jag man uppfattas som "snyggare".

/Hanna

• sandra76

blääk.. tänk att smaken kan vara så olika.. Jennifer lopez är för mig inte det minsta vacker..verkligen inte någonstans.. kul & framförallt BRA att smaken är så delad! hur hade vår värld annars sett ut..
    Carola ja, hon är fin det håller jag med om! (även om tex hannah graaf, angelina jolie & paris hilton är vassare;))

• pingla

Bland svenska kvinnor tycker jag Izabella Scorupco men hon verkar lite stel,ingen direkt utstrålning,bara vacker.Carolina Gynning är otroligt vacker,hon är så levande o varm på nåt sätt!

• Pollymia

Catherine Zeta Jones. Helena Christensen. Halle Berry. Jennifer Lopez. Amanda Peet

• DixieChick

Kate Hudson och Angelina Jolie =)

Åsså jag förstås ;)

• yrvädret

definitivt Catherine Zeta Jones! Hon måste vara en av de vackraste kvinnorna som någonsin gått på denna jord. Snacka om att se perfekt ut - men jag tror att Michael Douglas gjorde ett bättre kap i henne än vad hon gjorde i honom

• Knata

Vilken tur att skönheten ligger i betraktarens ögon så även jag som är i det flesta av era ögon (tydligen) FET för jag har stor rumpa och stora tuttar o allt fel man som kvinna kunde ha MEN som tur e så tycker min man att jag e det vackraste som finns :)Själv tycker jag utan tvekan att nr 1 är
    SANDRA BULLOCK!!
    Julia Roberts
    Jennifer Garner
    Lorelai (gilmore girls) kommer inte ihåg vad hon heter nu
    Jordan (jordan rättsläkaren)
    det e iaf min lista :)

• FoxyGirl

ciccina

Det roligaste är ju att Paris har opererat näsan åtskilliga gånger. Det har helt enkelt blivit misslyckat om man nu inte frivilligt vill ha en krok på näsan (inget ont om de som har det). Silikon tycker hon är trashigt, håller fullständigt med! Känns lite 90-tal. För övrigt är ju hela tjejen fejk. Det finns inte mycket kvar som är äkta på hennes kropp. Snygg? Javisst! Kan rekomendera er att gå in på g o o d p l a s t i c s u rg e r y . com. Mycket snaskigt om kändisar hur de såg ut innan alla operationer.
    Dessutom: www.awfulplasticsurgery.com/archives/005189.html

Vackraste kvinnan?
    -Gisele Bundchen
    -Karolina Kurkova
    -Anine Bing
    -Penelope Cruz
    Med flera...

• Lena L

Jag tycker att Anastacia och Beyonce är vackrast i världen....

• Tissa

*Beyoncé
    *J.Lo
    *Catherine Zeta jones
    *Jessica simpson
    *Hally berry
    *Tyra Banks

• DixieChick

Just det ja , Lorelai är otroligt snygg!

• EhjärtaK = sant

Julia Roberts är väldigt vacker - underbara ögon (verkligen ett personligt utseende)!
    Tror dock att hon skulle se ännu bättre ut om hon inte var fullt så mager .

Kate Hudsom är jätte söt!

• marie 06

Julia Roberts!!!!! Ingen slår den kvinnan, skulle nästan kunna lämna min blivande man för henne

Zeta Jones som tvåa.

• lbtj

charlize theron

catherine zeta jones

• Diablica

PERSONER JAG GÄRNA SETT UT SOM:
    - Rachel Leight Cook (Vackrast i Världen, enligt min åsikt)!
    - Keira Knightley (Otroligt fin. Vacker människa)!
    - Catherine Zeta-Jones (Mest för att jag tycker om henne, i ren protest)!
    - Shania Twain (Ja, vad fan. I den åldern skulle man väll offra vad som helst dö för hennes utseende)!
    - Jamie Pressly (Egentligen inte. Men hon är min favorit-kändis. Så låt gå)!
    - Christina Aguilera (Hon är vacker, faktiskt. Fast hon påminner om en tjej jag hatar)!
    - Kate Winslet (Vet inte om det är attityden eller utseendet. LOVE IT)!
    - Michelle Williams (Söt och fin)!
    - Lucy Liu (Hon är så elak, rå och samtidigt snygg i alla filmer. Gillar det, verkligen)!
    - Jennifer Lopez (Vacker, även fast jhon har en kass attityd)!
    - Julia Roberts (För att hon ser så underbart snäll ut. Nog kunde hon varit lite vackrare.. men..)!
    - Alexandra Rapaport & Sara Sommerfeld (SÅ lika varann, ju. Vackra kvinnor båda två).
    - Paris Hilton (Hon är fin ibland och söt ibland. Svårt att bestämma sig. Måste säga att jag tycker att det är väldigt fel att jämföra hennes kropp med Jolies. Hilton är trådsmal från sidan och bred framifrån. Det är INTE Angelina).
    (Sen finns det många mer vackra tjejer. Men jag måste nog särplacera dessa).

PERSONER JAG FÅTT HÖRA ATT JAG LIKAR/LIKNAT:
    - Katie Holmes (Hon är väldigt alldaglig. Ser inte likheten)!
    - Claire Danes (Skulle inte tro att hon var kändis om jaginte visste det. Ser likheten)!
    - Avril Lavigne (Bara håret och vissa av kläderna i sånt fall)..
    - Keira Knightley (Vart då?? Jag kan inte se någon likhet! Kanske kompisarna som är för snälla)!?
    - Christina Ricci (Jo, jag måste hålla med om att jag var lik henne när jag var barn. Såg precis ut som henne när hon spelade Onsdag i Familjen Addams)!
    (En blandad samling, måste jag ju säga)

PERSONER JAG TAGIT LIVET AV MIG OM JAG LIKNAT:
    - Kylie Minouge (VART är hon ?sexig?)?
    - Liv Tyler (Inte tagit livet av mig. Men alltså.. varför ett sånt jävla tjat om Jolies läppar? Jag tycker Tylers är LÅNGT mycket mer upseende väckande. Vilken jävla överläpp, som bara hänger där)!
    - Reese Whiterspoon (Hon ÄR inte fin.. stackars Ryan som måste kyssa det underbettet)..
    - Brittany Murphy (Hon var fin i ?Don?t Say A Word?, men sedan såg jag Smekmånaden och höll på att spy)!
    (En massa andra som jag inte förstår varför dom fått sina titlar som ?fina? över huvud taget.)

PERSONER SOM JAG TROR ATT EN KILLE SKULLE VILJA ATT MAN SÅG UT SOM:
    Det är väll ?standard? att Beyonce och Angelina Jolie är favoriter.
    I min pojkväns godispåse: Angelina Jolie & Anastacia (Men jag vet inte)..

(Sen känns det som att killar tycker bra om tjejer bara dom har en bra replik i sina filmer ganska ofta. Får tjejen killen som tittar på dom att skratta eller om det dom säger/sjunger låter häftigt så är dom plötsligt ?jätte heta?. )

Svar på tråden Vackraste kvinnan?