Vackraste kvinnan?
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
aaa hon var modell förut och nu skådespelerska, jättestor nere i Indien o väldigt vacker, världens vackraste gröna ögon har hon!
Jag vet vem det är, hon som blev Miss World -94! Håller dock inte med om att hon är såå snygg och allt det där.. ;)
Paris Hilton är smartare än hon är snygg.
Och det är inte ett hån, hon har pluggat rejält och bra betyg har hon. Hon är inte direkt dum och hon vet ju vad som säljer, lättklätt och dum blondin går alltid att sälja...killar köper det vet ni väl ;)
Hon kommer styra upp sitt liv en dag hon med och då visa att hon har mer än vilda livet att visa upp
Skulle vilja påstå att det är tjejer som Paris Hiltons utseende och sätt. Jag har inte hört en enda kille säga att hon ser bra ut eller verkar vara en "bra" tjej.
Jag har hört hur många guys som helst som gillar Paris och/eller tycker att hon ser bra ut. Jag gillar också henne! :)
Vem var det som sa "Kul att folk har sa olika smak!"
Ursakta mig? Kvinnorna som har namnts pa de har tradarna kan ju i princip raknas pa tva hander.
Den har traden ar absurd och ett bevis pa hur fel det kan bli. Tror ni att killar skulle starta en trad som hette "Vackraste Mannen"? Om de hade gjort de hade de namnt sig sjalva som nummer ett, vilket nagra tjejer gjorde har vilket var skont att se.
Fy fasen vad sorgligt nar kvinnor klagar pa andra kvinnors rumpor och lar, vi ska ju i hundan halla ihop? Hur tror ni att de kanner sig som har kurvor eller ar storre an det sk "idealet" med sadana kommentarer? Det foder ju endast sjuka kroppsideal, och trycker ner sina medsystrar i skorna. Svek ar vad det ar.
Jag skams.
Jag tycker prinsessan Diana var väldigt vacker likaså Marilyn Monroe, Sen måste jag också få säga att våra svenska gamla skönheter som Ingrid Bergman, Anita Ekberg känns liksom mera äkta än vad dagens "skönheter" gör.
branwen: Håller me! Tjejer verkar i alla fall t r o att killar vill ha Paris-flickor. Ebba eller vad hon nu heter (som skriver i Expressen eller Aftonbladet) skrev en gång att om fler tjejer försökte vara som Carolina Klüft istället för Paris Hilton skulle världen se mycke bättre ut och det ligger nog något i det...
jag älskar britneys kropp, ansiktet e jävligt gulligt. men hon e definitivt inte vacker. beyonces ansikte e vackert som fan.
dock håller jag med om att shane i l-word e så grymt sexig! hon har bara nåt speciellt,inte särskilt snygg, men hon har det.