Vackraste kvinnan?
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Vem tycker ni är vackrast? Jag tycker Helena Christensen är vacker..även Paris Hilton är snygg dock ej så smart verkar det som...
Fet???? Det är hon väl inte... hon är väl bara kurvig och har former, mörka tjejer brukar ju ha det! Rumpa, tuttar o allt. Jag kan inte med all ovilja i världen kalla henne fet, men hon den där tjejen i Gilbert Grape (om nån minns den) däremot...
Aha läste inte att du inte gillar en massa kurvor på kvinnor :) Men Hanna Graaf är väl kurvig? :P Iallafall på överkroppen...
Graaf är mycket slank.. om du syftar på brösten så visst, men i övrigt gillar jag smala tjejer, det är sexigt :)
Jag tycker också det är sexigt med smala tjejer, men till en viss gräns, typ Paris Hilton tycker jag bara är benig, desamma med Victoria Beckham. Skulle dock inte säga att Beyonce är fet hehe :)
Angelina Jolie är helt underbar, verkligen min favvo.
Konstig kroppsyn du har Sandra76 om du tycker att Beyonce är fet
angelina jolie är underskön, men läpparna är lite för mycket..
Angelina Jolie
Drew Barrymore
Winona Ryder
Kate Moss
Catherine Zeta-Jones
men., Jolie HAR ju snarlik kropp som tex Paris Hilton........ bra exempel på min drömkropp.. lovely.
alltså, jag tycker att det kan vara vackert med stora kvinnor! missförstå mig inte!
MEN... tex beyonce, jag gillar inte hennes kropp alls, hon har bara stor rumpa, stora lår & okvinnliga klumpiga ben & vader i övrigt.. för att sedan ha en fin överkropp liksom..... jag gillar inte det alls.
Jag gillar inte stora rumpor heller, kanske för att jag själv tycker att jag har stor rumpa i förhållande till min kropp :)...
Och ja, Beyonce har en stor rumpa, fast den 'passar' liksom in på hennes kropp i övrigt. Mörka kvinnor brukar ju vara ganska kurviga. JAg förstår dock INTE allas fascination över Jennifer Lopez rumpa, jag tycker att den är JÄTTEJÄTTE stor.... tycker inte alls att den är fin, hon är ju ganska nätt i övrigt så tycker inte att det passar ihop med hennes kropp.
Angelina Jolie är rätt smal av naturen, men hon tränar för att bli lite större. Hon är tex INTE SÅ smal i Lara Croft, utan mer vältränat smal. Med Paris Hilton-smal menar jag benig och platt (brösten), och det tycker inte jag att Angelina är. Hon har också C-kupa av naturen, det tycker jag är jättefint och passar på henne.