• Loka

Är alla jämt så trevliga?

Blir så förvånad över alla "kramar, tänker på dig" osv. osv. som uppkommit här inne den senaste tiden. Blir mer eller mindre spyfärdig på att läsa alla dessa trevligheter, som i mina ögon är mer eller mindre falska.
    Eller är alla så jä*la trevliga och förstående jämt?

Själv har fullt skå med att hålla fingrarna i styr i vissa trådar för att inte skriva allt för otrevliga saker.
    Men det kanske bara är jag som är otrevlig?

• Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?
  • Lana

ett stort kram till er allihopa

• Lana

ups, det skulle ha stått tack istället för kram där uppe men jag skicar med en kram också

• Forsfors

Lana: Det blev ju roligare med kram

• Madiccen

Att vara "snäll & trevlig" har väl aldrig skadat någon?? Det är ju som att le åt någon du möter på stan...och visst mår man INTE illa av det..eller??

Så en riktigt stor kram från mig i vintermörkret..;)

• Lana

Asch, nu jag vågar nästan skicka med en puss också

• Lana

"Asch, nu vågar jag nästan skicka med en puss också" skulle ha stått.

Jag ger upp nu, stavfelen börjar bli för många medan vinet i glaset sjunker

Ha en trevlig kväll allihop!

• Sussi74

Det kanske hör bröllop till med allt gullande???
    Själv skriver jag nog fortare än vad jag tänker ibland så det blir kanske inte ALLTID så snällt. Men å andra sidan: Är det inte sanningen man söker...?

• mli_b

Loka, jag håller med. Jag stör mig inte det minsta om det i ett inlägg står "stackare, jag tycker så synd om dig, pluttinutt...". MEN när det är 15 såna inlägg i rad blir det för mycket och känns överdrivet. På samma sätt som jag tycker att det känns överdrivet med 40 inlägg där det står "ÅÅhh vad fina ni var" när någon har lagt ut bilder från sitt bröllop, men förmodligen menar alla precis vad de skriver och det finns ofta inte så mycket annat att skriva heller, så antingen får man skriva som alla andra eller låta bli. Personer (som jag) som stör sig på det behöver ju inte läsa!

• Fröken januari

Madiccen

"Det är ju som att le åt någon du möter på stan...och visst mår man INTE illa av det..eller??"

Jag håller verkligen inte med. Det är som att krama någon du möter på stan och det skulle kännas väldigt konstigt. Oftast ganska obehagligt till och med.

Sluta likställa kramar med häslningar och leenden! Skicka ett leende istället om det är det ni menar!

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?