• Loka

Är alla jämt så trevliga?

Blir så förvånad över alla "kramar, tänker på dig" osv. osv. som uppkommit här inne den senaste tiden. Blir mer eller mindre spyfärdig på att läsa alla dessa trevligheter, som i mina ögon är mer eller mindre falska.
    Eller är alla så jä*la trevliga och förstående jämt?

Själv har fullt skå med att hålla fingrarna i styr i vissa trådar för att inte skriva allt för otrevliga saker.
    Men det kanske bara är jag som är otrevlig?

• Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?
  • Antonia

Ja det låter ju helt otroligt att man inte får skriva kram och man känner för det och vill det. Hur ska man komma ihåg alla som inte vill ha en?

Ska man skriva en lista att ha vid datorn och kolla igenom vilka som vill och inte. Är vi inte så pass vuxna att kunna ignorera om en kram skrivs. Istället för att bli arg att man fått en kram.

Tycker det låter helt absurt!

Jag skriver kram när jag känner för det, när jag blivit glad om någon hjälpt mig med nåt här på bt eller några som jag träffat inte bara som en hälsningsfras.

Kram till alla som vill ha en :) Jag delar mer än gärna med mig lite, värme och kärlek till de som vill ha och behöver!

• The Angel

Antonia

Jag vill gärna ha lite värme och kärlek... Kram på dig med :)

• Majlo

Måste alla vara lika? De som är trevliga får väl vara det och vice versa. KRAAAAM

• Magnus flikka

Personligen har jag svårt för de som MÅSTE skriva *kramiz* eller liknande efter VARJE inlägg de skriver, oavsett vad inlägget handlar om.

Däremot att skicka en uppriktig kram till någon som verkligen verkar behöva det, det är bara omtänksamt, och värmer verkligen genom dataskärmen.

• Sköööönt...

Men guud vilket töntigt ämne måste jag bara få säga... Bara för att någon skriver puss eller kram så tar man väl inte det så allvarligt inte sitter jag och tänker på hur denna människa sitter och kramar mig heller. Konstigt vill jag bara säga världen är full av hat krig och elände och allt detta vill vi också införa här. Nej jag vet inte riktigt vad jag ska tänka längre. Kram är nog bara ett avslut på meddelandet antar jag och det visar att den personen är trevlig inte mer jag sitter inte och tar alla dessa pussar och kramar jag läser och det tror jag inte att andra "normala" heller gör. Gud vad kallt det låter i den världen ni lever i alla som inte gillar Kramizar och sånt. Jag avundas inte er precis torftigt liv. Millan jag gillar när du skriver kramizar för då vet jag verkligen att det är du så forsätt med det.

Peace

• Magnus flikka

Ja vissa föredrar ärlighet framför falskhet, vilken konstig värld vi lever i!

• cn1

Varför förutsätta att alla är lögnare som skriver kram eller puss?????????????

• raskan

tänk att det fortfarande ältas på denna tråd!
    Varför ta åt sig om man nu spyr på kramar det är väl bara skita it!!Jag skriver fortfarande kramiz millan efter dom festa inlägg å till dom som jämför detta med falskhet kan jag bara skratta jag är väldigt ärlig å rak å kan inte förstå att man äns kan dra till med nått sånt påstående!!
    Det är lite roligt, för ett tag sen så öppandes en tråd där det skrevs om hur dålig stämming det har blitt på bt!!!
    Kramiz millan

• Zippolina

raskan: Fortsätt med dina kramizar

Tar man illa upp av att folk är trevliga är det ju bara ignorera det man läser, själv skulle jag aldrig orka bry mig om ifall människan bakom "kramen" verkligen menade vad h*n skrev

• Magnus flikka

Så då behöver du ju inte ta åt dig då, Raskan? Det var faktiskt Sköööööönt som tog upp "millan", jag har definitivt inte syftat på dig.

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?