• Loka

Är alla jämt så trevliga?

Blir så förvånad över alla "kramar, tänker på dig" osv. osv. som uppkommit här inne den senaste tiden. Blir mer eller mindre spyfärdig på att läsa alla dessa trevligheter, som i mina ögon är mer eller mindre falska.
    Eller är alla så jä*la trevliga och förstående jämt?

Själv har fullt skå med att hålla fingrarna i styr i vissa trådar för att inte skriva allt för otrevliga saker.
    Men det kanske bara är jag som är otrevlig?

• Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?
  • Pambolina

..men gud...Jag ska erkänna att jag inte läst alla inkägg iden här tråden.Men jag tycker det är kul att läsa att man blir skickad en cyberkram eller puss...Det kan faktiskt glädja min dag ibland..Det värsta jag vet är bittra och inåtvända människor, så tack alla för att ni är så "pussinuttiga " och snälla! KRAAAM! :)

• Antonia

Vart ska man söka för att få se bilden? Eller i under vilken rubrik här inne, kollade på gifta och berättelser men hittade inget som börjar på S el j, snälla hjälp el mail på antonia_xwall@hotmail.com tack :)

• Fröken januari

Hua! Nu sitter folk och gör sig löjliga över någon annans smak! Fy fan!

Svaret på din fråga i rubriken Loka är NEJ. De som nu sitter och driver med någons utseende har säkert tidigare skickat bruden massor med gulliga kramar och pussinuss tidigare. Nu gör de sig lustiga på hennes bekostnad. Det här var riktigt elakt.

• Loka

Det var INTE meningen att sätta igång spekulationer om vem som hade en mindre smickrande klänning, dumt av mig att ta det som exempel när det finns hundratals trådar till som jag skulle kunna vara ironisk över men som kanske inte skulle peka ut en person på samma sätt.
    Så nu glömmer vi klänningen och lägger ner den här tråden, TACK!
  • Antonia

Fröken Januari,
    OMG! du är bara för mycket!

• 11 juni 2005

LOKA! Jag tycker tvärtom - jag tycker att nu har Din tråd verkligen bevisat sin egen fråga. Var stolt över det, även om det känns litet tragiskt...

Vissa signaturer som varit de största vurmarna för kramar som ett bevis på deras enorma empati för sina medmänniskor tillhör framkanten av drevet mot illasittande klänningar....och det var väl det hela tråden rörde sig om...

• Loka

11 juni 2005
    Ok, då är det som jag trott hela tiden, bara en massa j*vla falskt fjäsk med andra ord (oj, vad jag tar i).

• HRO

Hoppsan... vart har denna tråd tagit vägen någonstans?
    Fy vad tragiskt det är att läsa om detta...

Det är nästan man blir mörkrädd!
    Här sitter man inne på BT o är glad, förväntansfull, nervös, frågvis o får svar på sina tankar o funderingar...lär "känna" vissa mer än andra...
    Jag har tänkt mig att fortsätta prata med "mina vänner" här efter min vigsel o stolt få visa upp bild/bilder från våran bröllopsdag, men nu vet jag inte om man vågar...
    Tänk om man "halkar in" på någon tråd o börjar läsa om en tjej med klänningen som ser ut si o så o hennes namn börjar på H o att hon vigde sig utomlands!

Nä usch & fy!!!!!
    Det är ju brudens dag för livet o man vill ju inte bli "hånad" för sin egen smak som man tycker själv att man är den vackraste bruden på jorden!

Nu tycker jag att denna tråd ska upphöra! Tycker synd om tjejen ni pratar om...

Detta säger inte jag på ett "elakt" vis till någon om er...
    På ett sätt förstår jag er för att man är ju själv kvinna o gillar lite skvaller, men det får inte vara på ett negativt sätt på en annan människas bekostnad!

Så nu alla blivande brudar (o även fruar som redan är gifta) tycker jag att vi tar o hojar upp stämmningen till någonting possitivt!

Vad tycker ni skulle vara kul att prata om istället?
    Hummmm *funderar*

Jag kan ställa en fråga till er...
    När ska ni gifta er? Långt kvar eller?
    Själv gifter jag mig om 5 veckor i San Agustin o det pirrar verkligen i min mage...
    Dels för den stora dagen o sedan för att jag aldrig suttit på ett flygplan för att jag är flygrädd!!!! *skakar av nervositet av bara tanken*
    *pustar ut*
    Men det ordnar sig nog allt, har ju min underbara m2b vid min sida...

• Fröken januari

Lycka till HRO! Jag tror att jag har fem veckor kvar ungefär, jag också. Jag har faktiskt inte räknat efter. Vi gifter oss 15 januari. Flyger gör vi inte förrän dagen efter. Hurra! Vi skall till Galapagos.

Jag hoppas att du vågar visa upp dina bilder efteråt om du skulle vilja göra det. Majoriteten här inne är säkert ärliga och ger komplimanger för det de verkligen tycker är fint och accepterar att din smak kanske skiljer sig från deras på andra punkter. Övriga tycker jag att du skall strunta i!

• vixen not a tramp

Om någon tagit illa upp för att jag var nyfiken på en brud med lite utmanande klänning så ber jag naturligtvis om ursäkt för det. Jag har adrig velat att hon ska hängas ut här utan bad den visste var bilderna fanns maila så jag kunde kolla. Kanske lite elakt och omoget men ändå helt oskyldigt. Alltid intressan att höra vad andra anser som för urringat osv. Jag har inte fått reda på vem det var eller hur hon såg ut och kan därför inte understryka eller dementera att hon såg utmanande ut.
    Hoppas att ingen tagit illa upp.

Ha nu en riktigt trevlig fredag och helg alla!
    (obs helt ärligt menat, ingen fjäsk)

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?