• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Såg de...den e ju hur fin som hälst !!!!

Vilken storlek brukar du ha i vanliga fall ???
    Undrar i fall den passar mig..har för tillfället storlek 34/36.....

• Blåklinten

ÄNTLIGEN har vi fått vårt bredband till huset !!!!!!

• Bride2B..

jag brukar också ha 34/36 och i BH 75B, men jag har fått sålt den för samma pris som jag köpte den *yiipiiieee*

• Bride2B..

blåklinten...äntligen kan man höra mer av dig.. :) grattis för bredbandet (eller vad man nu än säger)

• Blåklinten

Grattis..skönt att du fick sålt den för de du ville...hade gärna köpt den själv om den hade passat för den va verkligen fin
    Ska du köpa en likadan i gen i annan storlek eller letar du nåt annat ??

Kan man ha mycke mönster på en korsett utan att de syns genom klänningen tro eller de kanske beror på vad för tyg klänningen e i
    Jag kommer antagligen behöva en ordentlig korsett för att ge lite "lyft" åt bysten den e tyvärr minemal

• Bride2B..

samma sak för mig!! Undra om min korsett finns där ute någonstans med det perfekta lyftet, det sexiga utseendet och den sköna känslan samt för en billig peng.. HOPPAS!!!!!!!! jag ska nog inte köpa samma modell men man vet aldrig, ändra sig kan man ju alltid göra *ler* ska kolla på andra här i Göteborg först... vi får se hur det går...
    Jag vet inte om man kan ha tillräckligt med mönster på... antar att det handlar mest om tyget om det är foder på eller om det är mycket genomskinkligt m.m....

• Blåklinten

Ja de vore inte fel att hitta någon sån...skulle va snyggt me en slät me !!

Hur länge till dröjer de innan din klänning kommer ??

• Bride2B..

nja, jag vill nog ha en me spets och lite möster på... helst ljusrosa mönster/detaljer men men...

Klänningen beräknades först komma i mitten av November, men nu helt plötsligt säger hon att den kommer i början av december.. jag längtar ju sååååå :(

• Blåklinten

Jag skulle vilja ha en me typ breda vita ränder på...svårt att förklarar men jag tror jag sett den på bild nån gång

Tråkigt me klänningen...måste kännas som att tiden kryper fram när man längtar så efter något !!

• Bride2B..

aa du kan inte ana... har du hittat kläder till Oskar än??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)