• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Julibruttan...får man fråga vart på västkusten..eller e de hemligt me ???

• Emilia

julibruttan - låter kul att hålla det hemligt så mycket, vi försöker också hålla det mesta hemligt och bara de nödvändiga som värdpar, tärna m.m. vet om bröllopsfunderingar... dock inga detajer ännu.

Lycka till med hemlihetsmakeriet! Ni har ju kommit långt i planeringen...
    //Emilia

• Bride2B..

jag tror att jag hittat en lokal :) gick dit och frågade om pris, hon kvinnan som tog hand om det var inte där idag. Men expediten sa att den kostar 3605 kr att hyra men då får man inte me porslin m.m den ligger i mina hemmatrakter dessutom.. bara 5 minuter med bil. Men nu blir det långt ifrån mölndal ska boka lokalen i alla fall och får se om jag kan hitta en annan så länge.. men annars är jag helnöjd med den :) ska försöka ta bilder nästa vecka eller så, och maila

• gift agustibrud

Hej Bride2be
    det kostar lite extra att bo i storstan va? hyran av vår lokal kostade bara 800 kr och då ingick porslin, vi fick dock städa efteråt. Hur går planerna annars?
    jag har äntligen beställt tackkorten och hoppas att de kommer till veckan.

• Bride2B..

storstan?? jag lever väl inte i storstan.. :P men det beror nog på vilken del av staden du bor i, är det "ghettot" så är det ju billigare och är det fina områden så är priset dyrare, är det centralt så är det dyrastt typ... allt beror på såklart! jag hittade ju en billig lokal men den var för liten... eftersom jag är nöjd så duger priset antar jag *ler*

• Titrania

AH! Måste bara få skriva av mig... Drömde om vårt bröllop inatt. Usch säger jag bara. Själva bröloppet verkade ha skett i smyg, för jag kommer in i drömmen när jag, mamma, farmor och farfar är i festlokalen för att fixa innan gästerna kommer (jag springer omkring i manchesterbrallor o ulltröja). Mamma, farmor o farfar håller på med blomsterarrangenmang som senare visar sig vara till en man som fyller 50! Jag börjar få panik och vill byta om o sminka mig, o mammas svar är "vi håller ju faktiskt på med detta nu". Senare blir jag inlåst på toaletten av en man med magisk mouch... KAN nån tyda denna drömmen åt mig? ;) Sorry förresten att det blev så långt...

• Bride2B..

usch vad hemskt... jag har också drömmt att vi gift oss i smyg... *creepy*

• Titrania

Bride2B, det här med 'smyget' gör mig ingenting, utan att de prioriterade en gubbe som fyllde 50! O han med mouchen är lite läskig tycker jag... ;)

• Bride2B..

hehe... d e konstigt d där me drömmar i alla fall... *ler fundersamt*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)