• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

äntligen... *gäsp* trodde jag skulle få sova nu... *ler* hur är det med dig?

• Blåklinten

Nu e jag me här...har fortfarande inget internet hemma tyvärr hoppas VERKLIGEN de snart blir flyttat !!!!

Har gjort 30 servettringar nu i helgen e faktiskt riktigt nöjd...bara dom inte blir för stora

Väntar på att underkjolen ska komma...kanske skulle springa te lägenheten nu på rasten o kolla i postlådan

Såg att de fanns en panduroaffär i Uddevalla me så nu måste jag absolut dit nån da o kolla efter de broderade bvandet jag vill ha te klänningen !!!

• Blåklinten

Fick handskar i dag...glansiga, tror jag behåller dom va inne på att skaffa matta men jag vet inte.

Har ni glansiga eller matta ??

• julibruttan

Ska förmodligen inte ha några handskar alls. Har varit på några baler och fördrar matta!

• Bride2B..

jag fick min underkjol imorse... den var "tunnare" än vad jag trodde.. den var inte lika fluffig som jag ville, tur att man har en lite "mindre fluffig" liggande hemma, för jag måste ha på mig båda för att få det RÄTTA fluffet jag är ute efter... ska vänta tills klänningen kommer och se hur det ser ut med den jag köpt, om det inte blir fint säljer jag nog den för samma pris som jag köpte den, 360 kr... jag har beställt korsett och slöja också.. hoppas jag slipper bli besviken på de med... annars får jag sälja allt paketsvis... *håller verkligen hårt på tummarna*

• Blåklinten

Jag hoppas me att min underkjol blir bra de e ju såååå svårt att veta när man inte provat den !!!!

E på jakt efter en ny slöja...e inte riktigt nöjd me den jag har men de känns som att de inte e så bråttom de e ju ett tag kvar

• Bride2B..

blåklinten...Hur var det din underkjol såg ut?? har du kvar länken från Ebay??

• Blåklinten

Ja den finns här nånstans...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)