• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Nä de har jag inte har kollat på lite bilder o så men han får öpa dom själv de vill han har han sagt....du då har du fått något till Marcus ??

• Blåklinten

köpa ska de stå så klart

• Bride2B..

kanske... men jag vet inget säkert... eftersom praktiken tog slut denna veckan istället för nästa vecka så är jag fullt ledig att åka runt och uträtta allt nu!!

• Blåklinten

Ok, har du bokat festlokal ännu ???
    För visst hade du varit o kollat på nån

• Blåklinten

Hittade en sida för den festlokalen vi har varit inne på, ska ev ta maten därifrån åxå.

Tror tyvärr inte de finns någon bild på just den lokalen men miljön e helt underbar så ta gärna en titt

www.baldersnas.com/

• Blåklinten

Någon mer som e här ??

• Bride2B..

Jag är här nu!!! :)

Jag har kollat på drygt 4 lokaler... Ska gå och leta hela denna veckan me..! Hoppas det kommer gå an så vi kan boka lokal snart!!!!!

Ert ställe ser UNDERBART fin ut.. önska jag också kunde hitta nått liknande i Göteborg då man kunnat hyra den utan några trådar såsom egen catering, egen alkohol m.m det var väldigt fint i alla fall.. hur mycket betalar ni m.m?

• Blåklinten

Att hyra en stor lokal kostar 2000 o sen drygt 1000 för stolar och bord för 80 pers.
    Men jag har inte fått svar på vad maten kostar, men de e ännu inte klart om den går att hyra för just nu är herrgårn till salu...men jag hoppas hoppas de går och då till ett bra pris.

Oskar sa att min underkjol ommer i morrn...längtar såååå, hoppas den e bra o att den e lagom stor...har du fått tag på nån underkjol ???

• Bride2B..

Nee.. har fortfarande inte fått sålt den förra.. :(

• Blåklinten

Har kikat lite efter korsetter...vilken storlek va de på din som du köpte ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)