• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Blåklinten

Underkjolen va jättefin...de va inga ringar men den va i flera lager så den va lagom stor, får bara hänga upp den så den slätar ut sig lite kan skicka kort till dig när den rätat ut sig

• Bride2B..

Ja gör det... jag funderar på att köpa en sån jag me.... jag MÅSTE bara få sålt den förra... *sucka* hur mycket betalade du för den??

• Blåklinten

De e svårt att se men jag tror jag skulle vilja ha den mer stadgad nertill...kan kanske fixa en egen ring att sy på för att få den perfekta vidden nertill.

Jag betalade ca 900 med frakt...bra pris ??

• Bride2B..

Oj det var ju jättedyrt!!! *gulp* blir det en bild??

• Blåklinten

Men de e ändå fint fall på den...provade me en balklänning men de e ganska tungt tyg på den så jag ska prata men en kompis så kan jag nog behålla den...vore skönt att ha de avklarat !!

Så de va dyrt...men de va ikl frakt från usa...vad kostade din ??

• Bride2B..

360 inklusive frakt från USA....! Jag har två nu, ska sälja den jag köpt för min bal, båda är lite "mindre" fluffiga så jag vill bli av med den.. ska sälja den dyraste, köpte den för 600 kr o ska sälja den för 400 kr. Tycker du att det är dyrt?

• Blåklinten

Jag såg fel på priset...den kostade 613 skr med frakt så då va de ju inte dyrt ändå

De märks om de e för dyrt..e de ingen som köper e de ju bara att sänka priset eller vänta till nästa sommar då de e högsäsong för bröllop.

Skulle vilja stryka lite på den men de yttersta tyget e lite plastigt o väldigt tunt så jag vet inte om jag vågar...vad tror du, den får bara tvättas kallt så de kanske e en dum idè då

• Blåklinten

Köpte du den från usa på ebay ??

Har du bild på den ??

• Blåklinten

Märker att de e dags att lägga sig...börjar skriva lite konstigt

Men vi hörs säkert i morrn..slutar jobbet redan 13:30

Natti nattis

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)