Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
jopp, det blir eftersläpp till festen...
ja, vi har inte hunnit disskutera det ännu...vi får se om nån vecka...
God morgon!
Stax dags att börja göra sig i ordning för jobbet, börjar kl 06 idag.
"Ses" senare!
*gäsp* Börjar kl 6 idag också... Men slutar redan kl 12!! Dessutom lön idag och ledig i helgen!!
Häääärligt!!!!!!!!!!!!
Ska leta födelsedagspresent till min underbara systerson som fyller hela 15 år!?! Vart tog tiden vägen???
Men det är så svårt i den åldern!!
Det är i stort sett bara pengar eller presentkort som gäller... Lite trist att inte få ge ett paket!
Min sambo hade ett bra förslag dock, ett sånt här pop- och rocklexikon, tror det heter så? Det skulle vara nåt! ...om han inte redan har det förstås?
Musikintresserad grabb!
*suck* Annars blir det väl biocheckar som vanligt...
Fick bl a det förra året av oss. En stor "låda" popcorn från biografen och så hade jag stuckit ner biopresentkorten lite här och där.
Kanske får lite inspiration när jag ska ner till stan efter jobbet.
Ha en rasande trevlig fredag tjejer!!!
God morgon, god morgon!
Igår hämtade jag ut mitt paket som kommit från slöjddetaljer. Däri fanns min värmepistol (eller vad det nu heter) som jag skall ha till embossingen! Kan knappt vänta tills jag får testa den! Tänkte börja med att embossa mina kuvert till inbjudningarna. Det blir imorgon. Har inget speciellt planerat, så det passar perfekt. Fick ett bra tips i en annan tråd att hälla över embossingpulvret i en kryddburk för att bara få lagom mycket på stämpeln. Skall nog följa det rådet. Till min ringstämpel har jag "detail"-pulvret, som är extra fint i konsisitensen för att ringarna skall komma helt till sin rätt. Visste inte att det fanns två sorters pulver, men hon i affären tipsade om att det här lämpade sig bra för en stämpel med mycket små detaljer.
agnelia,
skall 15-åringen börja köra moppe nu!? Då kanske det finns grejer som har med det att göra, som kan vara bra till present?
om vi inte hörs mer under dagen, så passar jag på att önska alla en trevlig helg!
wohoooo! I går kom min nya tiara! Och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den fast jag redan hade en...
Den var mycket finare och lite mer tiara än den jag hade. Den känns mer som ett diadem!
agnelia - jag tycker rocklexikon låter som en bra grej!
fox,
vad kul att du är nöjd med tiaran! allt blir så krångligt om man måste skicka tillbaka grejer man beställt! du kommer bli SÅÅÅ snygg i den
Agnelia,
Måste bara TACKA DIG så myyyycket! Nämligen för att du tipsade om den där rivlinjalen! Den är ju hur bra som helst. Och det går mkt fortare än att riva för hand! *ha,ha* jag frågade sambon om han visste vad det var, men han tyckte bara att det såg ut som en "väldigt dålig linjal". Dock blev han mäkta impad när jag visade hur den fungerade. Väl värd pengarna! Tusen ggr bättre än mönstersaxen
Tack, tack
Miranda och Agnelia
Vad är det för rivlinjal, låter intressant!
Hejsan =)
12/2 är det dags för mig, när kör ni?
fox,
vad trevligt att du blev så nöjd med din nya tiara!!
Ska du sälja din gamla nu?
Miranda,
kul att du blev nöjd! Visst är den underbar!! Älskar den!
*skratt* "En väldigt dålig linjal..." Ja, det låter som nåt min sambo skulle ha sagt om jag inte redan avslöjat för honom vad det var för nånting!?!
IA,
rivlinjalen/mönsterrivaren säljs på Panduro.
Du kan kika på den på deras hemsida, pandurohobby.se Sök på mönsterrivare
Cinso,
vi ska gifta oss den 5 februari..... .....2006!!!
"Bara" 476 dagar kvar...