Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Sitter och har lite småtråkigt... Sambon är hos en jobbarkompis, de ska ut på puben sen.
Typiskt att de måste göra det denna helg som jag är ledig! Hade sett fram emot att laga god mat, titta på en bra film och ha det lite mysigt tillsammans...
Nåja, det får väl bli nästnästa helg istället.
Längtar tills 22/10 då vi ska titta på våra ringar som är färdiga då!! *pirrigt*
Har lite funderingar på transport som kan fungera... Gäller bara att få tag i en sån!?!
Usch, jag kommer inte att kunna sova lugnt (eller alls??) förrän han är hemma igen! *SUCK* Jag oroar mig alltid för mycket... *larvpotta*
Inget roligt på TV heller... *gnällfia*
Inte mycket action på BT heller! Tre inlägg på en halvtimme!!
Tra la la la.... Ska väl surfa vidare och kanske återuppliva några gamla trådar...
Tiden går lååångsamt!!!
Krogarna stänger kl 02, så han borde vara hemma senast halv tre??
Vi ska på bio imorgon förresten, ska se Populärmusik från Vittula.
Jippi!!! Nu är han på väg hem!
*gäsp* idag var jag och kikade på slöjor...fy vad dyrt! Jag ska minsann göra en själv!
Tycker ni att man måste ha broderad kant eller kantband eller är det okej att bara ha klippt kant om man broderar dit pärlor eller glasstenar istället?
Nej, jag tycker inte att man behöver ha en broderad/kantband på slöjan.
Jag ska ha en enkel "pencil edge" kant på min.
God morgon tjejer!
Måndag igen...
Tänk att en ledig helg kan gå så fort!?!?!?
Gääääsp! Håller med föregående talare. Helgen har iofs varit rätt lugn, men jag har "tagit över" sambons förkylning hoppas jag inte får feber bara!
*gäsp* en till vaken!
Imorn ska jag träffa sömmerskan...och nu är det bara två och en halv vecka tills min älskling kommer hem!!!! :D
Vad tycker ni är finast, facetterade glaspärlor eller iriserande paljetter på slöjan?
fox,
Hoppas att mötet med sömmerskan går bra! Jag tycker det är jättepirrigt varje gång jag skall träffa min! Hoppas att du blir nöjd trots att du hört en del negativt!
Vad gäller slöjan så kan det bli fint med båda varianterna. Personligen är jag dock mer för pärlor än paljetter. Beror ju givetvis även på den övriga utstyrseln.
Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall ha slöja eller ej... ville ha en i kyrkan som man sen tar bort, men frisören tyckte inte det förslaget var bra hon ville helst sy fast slöjan i håret - o då går den ju inte o ta bort.
ja, jag får väl vänta och se när min nya tiara kommer om det blir bättre med pärlor eller paljetter :D
Förresten kanske vi kommer flytta fram vårat bröllop till januari, så då blir jag ingen februari-brud....