• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • jessy

kanske alla de smala flickor med silikontuttar som får den att nästan tippa över? De om några borde iaf vara framåtlutande :D *fy så elakt av mig*

Tror nog att en del är mer fram än bakåt.. om du förstår. Ungefär som en del killars stolthet är mer åt höger än vänster och tvärtom

• sara72

l i s a: Ja, gummikopparna har jag också hört om. Det får väl bli nåt sånt för oss också får man väl hoppa o skutta lite eller kanske stå på huvudet så inte allt ligger i koppen *fniss* ;)

jessy: *skrattar* ja, men är det inte vanligare att vara "rak" eller "bakåtlutad"? Tycker det verkar lite skumt att vara "framåtlutad"..

Är riktigt intresserad av att lösa denna gåta! :)

• l i s a

*asg* Kul tråd i alla fall även om vi inte får något svar på gåtan!

En sak som kan vara bra att veta Sara (och alla andra som det åker ut fort för) är att vi är heeeelt normala :D

ungdomsmottagningen.se/question.php

• Monn

ha ha vilka teorier ni har! :D

• l i s a

Ahaa! En ledtråd! Jennie var kanske inne på rätt spår förut med livmodern och det där... Hittade nämligen detta (är det du som skrivit Sara?? *s*):

"Hej!
    Hur ska jag och min pojkvän göra för att hans utlösning ska stanna kvar i mig? Och om det inte går så kanske du har något förslag på hur man kan göra för att underlätta det, det börjar bli ganska jobbigt att ha en handduk under hela tiden.
    Josse

Hej Josse!
    Sperman rinner ut igen det är inte så mycket att göra åt den saken. Det här märks extra tydligt om man äter p-piller eftersom det då bildas en liten slempropp som täpper till öppningen i livmodertappen och då finns det bara en väg ut för sperman nämligen genom slidmynningen. Använder man kondom slipper man ju det besväret, men gillar man inte kondom så får man antingen ha handuk under eller slåss om vem som ska slippa sova på den våta fläcken.
    Kram Eva."

Fast, just ja, jag äter ju inte ppiller *suck*

• sara72

l i s a: *garv* det hade ju kunnat vara jag :D Jag äter ju faktiskt p-piller.. Men jag tycker ändå det är konstigt att det rinner ut supersnabbt på en del o nästan dagen efter för andra..Nåt måste det ju bero på! Och jag tvivlar på att alla som svarade innan inte äter p-piller.. Ska man kanske skriva in till den där länken du gav o se om man får nåt vettigt svar månntro? ;)

• l i s a

Ja Sara har rätt, det kan inte bero på p-piller... Beror det på barnafödande då? Om jag förstått Sara rätt har hon inte fött barn... inte jag heller...

En annan teori, som kanske är lite känslig... Kan det ha att göra med om man oftast får orga*m eller inte??? Jag var nämligen tvungen att diskutera detta intressanta ämne med min fästman ;) och hans intressanta teori var den att det kanske beror på "sammandragningar"... Han påpekade - helt korrekt - att det åker ut mycket mer när jag får orga*m... :D Om jag tänker efter är det faktiskt så att det far ut mer och fortare de gånger jag kommit 8)

jösses... nu börjar det bli riktigt intimt här! :D

• EmmaPemma

l i s a:
    det kanske är en fontänorgasm då...(eftersom det kommer mer).

• Monn

Men jag får ALLTID orgasm när vi har sex, och jag har ändå inte rinnproblemet. Jag äter visserligen inte p-piller så den anledningen kan jag gå med på :) (ps. det är bara liiite intimt ;))

• EmmaPemma

Jag tycker att de här teorierna låter rätt otroliga .

jag är trång, har bakåtlutad livmoder, får alltid orgasm, äter inte p-piller.

Men allt rinner inte ut på en gång. Mycket rinner ut, men sedan kommer det även mer lite senare. Det första skulle jag nog inte kunna knipa tillbaka, det rinner liksom ut vare sig man vill eller inte.

Hmm, lite märklig och intim diskussion .

Svar på tråden Efter s*xet..