• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • ztar

Brukar alltid duscha efteråt så då gör det inget om de rinner lite :)

• citronen

jag torkar bort lite med papper sedan går vi in i duschen

• Jennie med ie

Vi har oftast en handduk eller liknande liggandes nära sängen som jag lägger under mig, den lilla stunden det tar kan jag allt knipa

• Jennifer E

Handduk, lyxigare än papper! Men annars kan jag hålla emot medan vi gosar så går jag på toa sen!

• Kräftan

Det lilla som brukar sippra ut får göra det. Inte hela världen. Resten brukar ligga kvar tills jag kommer in på toan.

• Charlize

Vi har papper vid sängen, som vi använder båda två. Finns inget papper kommer en t-shirt eller annat som ska till tvätten väl till pass...
    Kommer ihåg att jag tyckte att det var pinsamt i början att springa till toan för att torka mej, men det är ju helt normalt. Tänk om allt alltid stannat kvar... Hur hade man sett ut då?

• sara72

..Men det sipprar inte ut det forsar mer, allt kommer ju på en gång. Vi kan inte dra ut den o sedan torka eftersom det kommer samma sekund som han drar ut den. Alltså måste vi båda två ta papper o täppa till precis i ögonblicket han drar ut den. Inte pinsamt alls, vi tycker det är ganska lustigt men jag bara undrar om det är så för alla..??

• Ei saa peitää

Vi täpper också till med papper och sen går jag på toa. Duscha orkar jag inte.

• Jennifer E

Ni som duschar efteråt, varför gör ni det? för att ni blivit svettiga eller? Nyfiken!

• EmmaPemma

Jennifer:
    kanske för att sp*rman är rätt kladdig och geggar och torkar in på låren annars... .

Svettig kan man ju förstås också bli... .

Håller med Jennifer om att handduk är lyxigare än papper...*fniss*.

Svar på tråden Efter s*xet..