• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • Monn

Oj, vad olika det verkar vara för alla!

Jag får inte direkt svamp om jag duschar för ofta, men kan bli lite irriterad (särskilt om vi sexas mycket). Har jag inte redan duschat under dagen passar jag oftast på nästan direkt efter sex (efter att vi gosats färdigt såklart). Har jag redan duschat (vilket jag ofta har, jag och sambon brukar duscha direkt när han kommer hem för han har ett ganska fysiskt/svettigt jobb) väntar jag till nästa morgon med att duscha. Jag tycker faktiskt inte att sperma är så äckligt, förutom när det kommer i munnen :D

• Anna-Maja

Vi ligger alltid kvar och gosar. Länge... Ibland somnar vi, men vi har sällan sex precis innan vi ska sova, oftast är det tidigare på dagen/kvällen. Men sen går vi upp och duschar/sköljer av oss. Vi duschar ju alltid efter andra träningspass. Och vi kör rätt så hett och länge oftast. Fast några problem med att det rinner ut har vi inte, det kommer först när jag reser på mig/sitter på toaletten.

• sara72

Tusan..Då är det kanske bara jag som har en spermavstötande kropp eller nåt.. :? Man kanske ska pröva att knipa nästa gång då ;)

• jessy

För mig är det nästan som för missy.

Tar flera timmar innan det kommer ut, har man ex sex på kvällen så rinner det inte ut förrens på morgonen.

För de som vill ha mjuka handdukar.. tvätta dem i 90-95 grader och så självklart ha med sköljmedel. De blir mjuka och mysiga :)!

• l i s a

meh? är det bara ur mig ALLT rinner ut på en gång? :o Vi måste vara snabba som 17 att lägga dit något att täppa till med, annars är det bara att byta lakan... Kanske har att göra med hur mycket som kommer ur mannen? Hmm...

Svaret på sara72's fråga är i alla fall "första bästa" sak, typ ett örngott, underkläderna som åkt av, handduk, papper eller annat 8) Bättre liksom att bara behöva tvätta ett örngott än att tvätta ett helt lakan. Och papper vill jag helst inte ha framme på sängbordet eftersom jag tycker det är så... uppenbart vad det används till om någon skulle se det ;) *lite pryd* Dessutom brukar jag bli lite öm i underlivet när jag haft sex och tycker ofta att papper skaver för mycket. Handduk är bäst.

• jessy

Ska man se till mängd, iaf i mitt fall, så borde de fullkomligen forsa ur mig efter varje tillfälle vi haft sex.

Har vi ingen gynekolog i gänget som kan förklara fenoment varför det försvinner ur en del fort och ur andra långsamt.. *blev nyfiken*

• l i s a

jessy, nej jag kom på att det nog inte har med mannens "mängd" att göra. Även när det bara kommer yttepyttelite ur honom (varierar ju ganska ordentligt beroende på hur ofta etc..) så åker ändå allt ut precis på en gång. Mycket märkligt! Jag trodde alla hade det så.

Väntar på svar från någon kunnig! :D

• sara72

l i s a:
    Vad skönt att höra att jag inte är den enda. Och min fråga var ju egentligen inte vad man skulle torka med, utan om det var så för alla att allt åker ut i samma sekund som man drar ut den. Är vi slappare eller vad? Fast det kan jag inte riktigt tro eftersom jag är grymt tight därnere, på gott o ont ibland :D

• l i s a

sara72, aha! Där kanske vi har "problemet"? Jag är också rätt tajt - på gott och ont! Kanske får det helt enkelt inte plats där inne? ;)

• sara72

Haha! :D Ja, det kanske "trycks ut" för att det är så litet?! Kan det verkligen vara så? Låter inte helt övertygande ändå... Ingen som vet hur det ligger till?? Det skulle verkligen vara bra med en gynekolog el liknande här på BT :)

Svar på tråden Efter s*xet..