• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • Swing

Vi brukar ställa fram en rulle papper eller lägga fram en liten tvättlapp i frotté. (Bra att dom kommer till annan användning nu när vi inte tvättar små bebisar med dom längre...)

• citronen

Jennifer E!

Jag håller med EmmaPemma, sperman är rätt kladdig,
    och jag och älsklingen brukar ofta duscha tillsammans
    efterråt, i bland så händer det
    att det händer något i duschen också om du förstår vad jag menar

känns oftas fräscht att duscha också!!!!!!!!!!

• citronen

tycker också att det är fräschare att torka sig med papper istället för en handuk eller en t-shirt eller det man har i närheten, även om man tvättar det.

• EmmaPemma

Ja, en t-shirt skulle jag nog ha lite svårt för att använda just till det syftet.
    En handduk tycker jag däremot är väldigt praktisk! Om han har handdukar med bra kvalité (som är mjuka), så kan man ju ligga på dem redan från början .

• sara72

Haha, vad skoj det var att höra hur alla gör :). Jag brukar också duscha efteråt, känns fräschare. Men är det så för alla, att allt åker ut på en gång?? Brukar det inte stanna kvar en stund i kroppen?

• Kräftan

Näe, allt åker inte ut på en gång. Först kommer lite, sedan lite till & efter typ 1 timmer el nå´t så kommer lite till ....

• plainol

Hmm, om tjejen är ovanpå kan jag förstå att man måste "hålla emot" med papper. Annars har det inte vart nåt problem där jag har varit med...

Det brukar vara hans uppgift att leta reda på papper efteråt, medan jag ligger kvar och kniper... Fast oftast har vi en rulle vid sängen. Torkar bort direkt så behövs oftast ingen dusch!

Vilka tips man kan få via BT... hade jag aldrig trott!

• Monn

Vi brukar ligga kvar och gosas lite och sen skuttar jag iväg till toan. Har jag blivit mycket svettig, eller om jag inte duschat för kvället hoppar jag in i duschen också.

Har aldrig ens funderat på att ha papper eller handduk vid sängen faktiskt, så fort rinner det inte ut på mig. Dessutom är det ju inte ens så mycket sp*rma, det upplevs nog som mer än vad det är.

• Malmöflicka

Jag kan knipa ihop samtidigt som han drar ut snoppen, då stannar sperman kvar i mig. Sedan kniper jag ihop en liten stund när vi gosar, och sedan när jag sätter mig på toaletten och slappnar av så "forsar" det ut. Efteråt brukar jag sätta på mig ett par trosor eftersom det brukar rinna ut lite efter ett tag och det är väldigt obekvämt att sova med klibb mellan låren!

• Golvmoppen

Gå på toa och kissa, och sedan duscha är rådet, för att inte få urinvägsinfektion.
    Så för dem som har problem med UVI, är detta mer eller mindre en självklar procedur.

Svar på tråden Efter s*xet..