• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • Monn

Hmm... er teori stämmer inte ;)

Jag är också rätt så tight, men det rinner inte ut förrän jag hoppar in i duschen eller sätter mig på toaletten. Sorry :D

• Anna-Maja

Ja den var kul . Hm fast då stämmer det inte. Jag är supertrång och det rinner inte ut. Men då kanske det inte finns nån plats att rinna ut på eller nåt?

Annat kan ju vara hur man ser ut, om man är "bakåtlutad" eller nåt. Eller att killen är nära öppningen när han kommer eller att han har liten och inte kommer så långt in eller nåt. Eller konsistensen, lättflytande eller trögare? Spekulerar vidare...

• l i s a

*garv* Nähä! Den teorin föll alltså. Då tror jag på frammåtlutande/bakåtlutande-teorin då. Jag är nog "rakt uppåt", alltså har ett i princip lodrätt hål... Fast det kanske det inte heller kan vara det heller för då borde det inte rinna ut förrän jag reser mig upp och jag kan nog stå på huvet och det rinner ut i alla fall.

Konsistens spelar ingen roll. Trögflytande eller lättflytande - ut far det som skjutet ur en... *harkel* :D

Jösses, hur ska såna som jag kunna bli med barn! :D

• l i s a

jösses som jag stavar då 8) tänkte på annat *s*

• Jennie med ie

Slår jag sönder nåns teori nu? Jag har bakåtlutande livmoder, och ur mig rinner det ganska bra direkt efteråt även då jag ligger ner..

• l i s a

Jennie med ie... fast livmodern har väl inte med saken att göra?? För inte åker väl all sper*a in i den för att sedan rinna ut igen :) Det är själva slid*ns lutning vi spekulerade kring ;)

• sara72

*asgarvar* Shit, vad jag skrattar då jag läser inläggen :D
    l i s a: Det tänker jag också..Hur ska jag nånsin hinna bli gravid när det åker ut fortare än fortast??
    Jag har väl lite bakåtlutande tror jag, och ut rinner det!

• jessy

Jag får upp en del skumma bilder i huvudet.. bakåtlutade människor.. :)

Jag vet vad ni menar.. är själv "bakåtlutande"

• sara72

..Går det att vara "framåtlutad"?? ;)

• l i s a

men ÅH! Kan det inte komma hit någon gynekolog och förklara!

Tänk va mycket man inte vet om hur olika folk är! :D

Sara, jag har hört talas om att det finns gummiproppar som man kan använda i stället för tamponger vid mens... En sån borde ju funka för oss när vi nu vill bli gravida. Eller hur! :D :DFast med tanke på hur fort det åker ut ur mig får jag väl ligga med gummiproppen i näven för att vara beredd i slutet ;)

Svar på tråden Efter s*xet..