• sara72

Efter s*xet..

Jag har en, kanske lite knäpp fråga.. Hur gör alla som har s*x utan kondom egentligen? Efter vi har kommit brukar han ofta stanna kvar ett tag i mig, men sedan när han drar ut den så rinner allt ut ur mig på en gång. Särskilt om jag är ovanpå rinner allt ut på sekunden. Alltså måste vi ta papper el nåt annat som finns till hands och "täppa till" samtidigt som han drar ut den..Gör alla så??

• Svar på tråden Efter s*xet..
  • Mastermind

Vi är nog rätt ohygieniska av oss.. Brukar inte tänka på det dock, för det är så praktiskt och enkelt att det blivit en självklarhet för oss nu. Vi har helt enkelt en handduk vid fotändan som vi lägger under mig innan han drar sig ur. Sen går jag oftast och kissar iofs, för jag tycker det är så jobbigt med kladdet. Han gör inget speciellt. Ingen av oss har problem med "spermahandduken", för det är så naturligt för oss att vi inte ens reflekterar över det.

• ztar

Tycker att man känner sig hemst ofräch om jag inte får duscha!

Måste ju skölja bort, luktar ju inte så snarrigt efter ett tag heller tycker jag... Å han måste absolut tvätta sin med :)

• Genus

Vi lägger gärna en hadduk under om jag har mens, annars går jag helt enkelt på toaletten och kissar (för att undvika UVI) samt torkar rent/torrt. Det luktar inte så mycket tycker jag, och om det rinner ut kan man ju torka av insidan av låren också. Nästa morgon duschar jag såklart. Sambon tvättar av sig och går på toaletten och ingen av oss tycker att det luktar särskilt mycket sperma! Hellre lite naturlig manslukt än torr hud och svamp i underlivet av för mycket tvättande...//G

• ztar

Man får väl inte svamp av vanligt vatten eller?
    Sköljer alltid av mig och har inte fått några problem hittills

• Genus

Jo, jag får det. När underlivet torkar ut (vatten gör ju det) så blir slemhinnorna mer utsatta och mina håller tydligen inte för detta. Detta är ju bara min erfarenhet, det är ju bra om man klarar att tvätta sig mer ofta vid behov. //G

• Jennie med ie

Jo man kan få svamp om man sköljer upp i slidan eller tvättar underlivet allt för mycket, även med vanligt vatten, eftersom man kan skölja bort de viktiga nyttiga bakterier som finns där och rubba den naturliga balansen.

• EmmaPemma

De flesta duschar väl ändå en gång om dagen, så det borde ju inte torka ut mer än vanligt om man väljer att duscha efter att man haft sex (förutsatt att man inte har sex tio gånger om dagen och duschar efter varje gång ).

• Missy

Hm, jag verkar vara lite ovanlig för på mig rinner det inte ut förrän flera timmar efteråt (ibland dagen efter om jag somnar direkt efteråt).

Det kan vara en märklig upplevelse ibland, men står inne hos chefen och så känner man oj! där rann det ut...

• AICB

vi kör nog med papper och sen direkt till toalletten. duscha blir det nog inte så ofta. tycker det kan vara tråkigt att man måste upp direkt efter och inte ligga kvar och gosa. avbrottet förtar lite av stämmningen.

Hade en arbetskompis som sa att hon tyckte det var jätteäckligt om man hade sex utan att duscha INNAN. Men hon hade nog bacillfobi...

Svar på tråden Efter s*xet..