• Jen*

Står ni brud i januari?

Jag ska gifta mig i januari, och jag undrar om jag är ensam om det.
    Hittar ingen mer..

Har inte börjat planera så mycket ännu- men det börjar väl bli dax, och det hade varit kul att hitta någon att byta ideér med!

• Svar på tråden Står ni brud i januari?
  • Hermelinen

Vilken vacker bukett, vilken vacker klänning, allt var jätte vackert.

Tack för att du delade med dig av dina foton. Det är en liknande bukett som jag vill ha.

Kram :)

• Hermelinen

Jag har en liten annan fråga som gäller dansen och klänningen, damen i affären som jag köpte den av sa att hon kunde göra något slags band under släpet som man kunde dra upp och då skulle inte släpet "släpa" i golvet under dansen. Är det någon annan som har hört om detta? Och tror ni att det är en bra idé?

Jag ska ha denna, fast inte rött. www.eternitybride.co.uk/news/closeup.asp

• Mrs Eire

Hermilinen: Tack! Buketten har jag "skapat själv" floristen satte dock ihop den om du förstår vad jag menar.. .

• Midvintertös

MrsEire:Vilken fin bukett!! Tycker inte alls bilderna vart dåliga. Jätte fint med det gröna i vintern.
    Vi kommera att fotas före vigseln. Vigseln är kl15:00 så det blir för mörkt att ta dem efter. Jo jag kommer ha en baraxlad klänning kommer att ha en cape dock så jag hoppas att jag inte ska frysa för mcyket. Hade tänkt att ha varmt te i bilen till kyrkan för upptidning. *ler* Kommer att ha ett par vita stövletter som jag hittade på Din sko, jag kan inte ha någon klack för då blir jag längre en min blivande.

Hermeline: Jätte fin klänning! Vilken färg ska du ha istället för den röda? Jag kommer få min klänning uppsydd så jag har ingen bild att visa er.

cjk: Låt din mamma få spunk. Det är väl inte så konstigt att du inte vill stå i kyrkan och lova något när du inte har ett gott föredömme. *ler* Det är er dag så då ska ni få ha den som ni vill.

• Midvintertös

Malin75: Ja det är hemligt. Ska bli jätte kul att få släppa det. Var tvungen för ett tag sedan att berätta för ett par, de hade nämligen boka resa och skulle komma hem den 9:e, så efter det känns det inte så spännande längre.

Kommer strax utanför Sthlm, bor mellan Södertälje - Nynäshamn.

Vart kommer du ifrån och hur långt har du kommit i planerna?

• Malin75

Jag är från Karlskrona nere i Blekinge.

Vi har bokat lokal en jättefin herrgård, vi har bestämt oss för vilka kläder vi ska ha, toastmaster, tärna och bestman är tillfrågade och klara... Färgtema, bukett är klart. Det vi funderar mest på nu är vart vi ska ta maten ifrån...'

Ska förresten till Stockholm på tisdag nästa vecka, då kanske du kan tipsa mig om vart jag ska gå om jag ska handla tiara och övriga smycken... ja och skor för den delen...

• Midvintertös

Malin75: Ja ska sammanställa en lista till dig. Har du papper till inbjudningarna?

Då har du kommit lika långt som jag ungefär. Jag har inte ordnat med blommer en man jag vet inte vad jag vill ha. Vi har bokat ett Värdshus och jag har tom gjort menyn *ler*

• Malin75

Midvintertös

Ja papper är klart. Utom att jag skulle vilja ha något vinrött rispapper som jag kan sätta runt festprogrammet och även använda det som bordsplacering.

Vilka färger vill du ha i buketten då? Vet du det kanske jag kan hjälpa till....

Svar på tråden Står ni brud i januari?