Young bride seeks... ;)
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia
Vad räknar du som ung brud? Jag är väl inte över 30 iallafall men blir ofta tagen som högstadieelev där jag arbetar :-/ så ung ser jag iallafall ut
Ja, hur ung ska man vara för att klassas som "ung brud"
Jag är 24år men kommer att vara 25 när vi gifter oss 2005.
Jag fyller 24 och han 26 nästa år. Vi gifter oss den 21 Maj
Kul med en ny 2005 tråd.
Vi har bokat kyrka och festlokal *längtar*
Ser fram emot att höra hur det går för alla er andra 2005:or som är "yngre"
Kram 2005
Hej alla lyckliga blivande brudar
Jag kommer vara 22 när jag gifter mig nästa år och han 25 !!
Beräknad dag är 2e juli och jag har redan börjat planera för fullt
Kram på er allihop// Kajsa
Hej hej...
Jag är 24, kommer att vara 25 då vi gifter oss i augusti nästa år.
Min älskling kommer att vara 26.
Vad kul att det ärnågon som svarat. Jag har varit inne på forumet varje dag och hela tiden sedan jag skrev inlägget. Jag menade ingen jätte särskild ålder utan jag själv är 19,5 nu. Nästa år,då bröllopet skaske,kommer jag vara 20,5. Han är idag 18 år och 11 månader. När vi gifter oss kommer han vara nyligen fyllda 20. Vi har planerat att ha det i slutet av augusti eftersom han muckar från lumpen den 26:e Augusti 2005. Jag är så lycklig :D . Fäller en tår för alla fina bröllopsbilder jag sett här på forumet.
Var ligger han i lumpen någonstans? Min killer gör också lumpen, har för mig att ha muckar samtidigt som din.
Han är ute i Vaxholm, Stockholm. Din då? hurlångär hans "utbildning"? /Julia
Min med, kustjägare. Måste din också vara?!