• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • feb05

Brud76 - tack för länken, hittade en fin klänning där.

Vet någon var jag får tag i Sarahs brudklänningar?

• Brud76

feb05,

Nej men jag kan kolla runt lite när jag får tid.

• Brud76

feb05

Det står att dom finns i hela sverige så ring runt och kolla både i v-ås och e-tuna

• feb05

Nu är jag mätt och belåten... !

• agnelia

feb05,
    men inte jag! Hungrig!!!! Väntar på att sambon ska komma hem så att vi ska handla nåt ätbart! Har ingen lust att stå länge framför spisen idag, möjligtvis för pastagratäng.
    Fast jag är vansinnigt sugen på tacos!!!

Ja, de klänningarna var lite bara. Hur hade du tänkt dig ärmarna? *dåligt minne* Korta, långa, trekvarts eller inga alls??
    Annars så har jag hört att det inte kostar så mycket att få en klänning uppsydd... Då får man ju den precis som man vill ha den!

Sarahs brudklänningar har jag inte hört talas om, finns flera designers som heter Sarah, någon av dem? Har du/ni länk? *evigt nyfiken* Eller är det en kollektion som heter Sarah?

• agnelia

Så ni börjar bli sugna på en träff till... Jag med!

Hur snart??

Torsdag den 26/8? Eller torsdag den 2/9 kanske?
    Jag och emrika har ju svårt att komma ifrån på helger och vissa kvällar i veckan... Men så är det när man jobbar inom handeln!
    Men just dessa torsdagar vet jag att vi båda kan komma.

• feb05

Nej, nej...jag vill inte ha en klänning med armar...men gärna en klänning som täcker lite mer och som har någon form av axelband eller så...Har försökt ringa hon i Hökåsen flera ggr, men får inget svar där...

2/9 skulle nog passa mig i alla fall...men det är ju ett tag så man vet aldrig. Fast då får vi nog se till att vara inomhus!

• agnelia

Ja!!!
    Inomhus tack!!!! *brrr*

Elfva kom med ett förslag sist att vi skulle träffas hos henne...

Svar på tråden BT träff i Västerås?