• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Det verkar nästan så :)

• agnelia

Ska snart iväg till stan och sen till jobbet. Väntar bara på att emrika ska ringa.
    Hon hade förresten inte kunnat den 26 heller.

Ha en bra dag tjejer!!!
  • Brud aug 2005

Jag ska också ta mig till stan...till dressman :)
    Skönt att vara ledig :)

• feb05

Ska iväg till Hökåsen och prova klänning idag ja...

• Brud aug 2005

Hoppas att du hittade något i Hökåsen Feb05. Själv så var jag på Ursulas idag och bokade upp min klänning....1000 kr i deposition.

• agnelia

Brud aug 2005,
    Oj, fick du boka den redan!?
    Det var inte så tokigt! Vad kostar den att hyra totalt? Nyfiken, har du bild sen??

feb05,
    undrar också hur det gick? Kommer inte ihåg att hon hade några klänningar med röda detaljer... Hon har kanske inte så många kvar överhuvudtaget nu...?
    Har du hittat nåt som du tycker riktigt mycket om i nnån av länkarna du fått i din tråd?

Natti natti på er tjejer! =gäsp!

• Brud aug 2005

Hej tjejer...
    nu är jag tillbaka från räkkryssning på mälaren...massor med vin och drinkar...och räkor förstås :)
    Ja, jag hade skickat mail till Ursula och frågat. Sa att jag var orolig att klänningen skulle försvinna, så då sa hon att jag kunde komma och boka upp den. Den kostar 3300 att hyra. Sen blir det väl ca 1000 kr för tiara och slöja också!!!!

God natt på er...

• agnelia

God morgon på er!

Ska strax fixa frukost, stryka kläderna och sen iväg till jobbet!

Ha en trevlig torsdag!!

• feb05

Godmorgon tjejer!
    Vet ni vad...jag tror att jag har hittat en klänning i Hökåsen...den behöver visserligen sys om lite, bland annat ska rosa rosor bytas mot röda och ärmar ska tas bort...men den är fin. Inte alls den stil jag trodde att jag skulle vilja ha dock, men ibland blir man förvånad...väntar nu på att få bilder på klänningen via mailen...

• Brud aug 2005

Kanon feb05, vad kul!!! Det verkar som om Hökåsen har haft klänningar som har passat många!!!!!
    Jag vill också se kort på klänningen sen.... :)

Svar på tråden BT träff i Västerås?