• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • agnelia

Ja, klänningen i länk 2 är verkligen fin. Så "ren" och vacker! Så snyggt med den vinröda färgen.

Fast när jag tittade på "back view" påden klänningen så tycker jag inte riktigt om de broderade(?) blommorna på banden som hänger ner. Tycker att den hade varit finare utan blommorna på.

Brud aug 2005, vilka andra klänningar hade du tittat på? *nyfiken*
    Hoppas att du hittar några skor i Sthlm!

Jag hann inte dit innan de stängde för dagen när jag senast var i Sthlm. Men jag ska nog dit i höst och kika. Har en hel lista på affärer/grejer i Sthlm som jag ska kolla upp.

• Brud aug 2005

Tack Agnelia för länkarna med D´zage...hittade klänningen som jag vill ha (tror det i alla fall...bilderna är ju inte så stora...)

Ska scanna in bilderna på de andra klänningarna med rött så fort jag har tid.... Sen får ni se dem...

• agnelia

Oh, vilken av dem var det? Blir ju så nyfiken!!! *S* Vilken länk och vilken klänning??

Ingen brådska med att scanna in dem! Jag trodde ju att du hade länkar till dem!

• agnelia

Brud aug 2005,
    you´ve got mail!

• Brud aug 2005

Agnelia, you got mail to :)

• november04

Hej igen tjejer...

Är hemma igen efter en härlig men varm vecka i gbg-trakten.

Hur går det för er alla kommer ni nån vart i planeringarna?

Prinsessa...inte långt kvar nu för dig...spännande

• agnelia

Hej hej nnovember04!
    Välkommen tillbaka!
    Hur går det med klänningen?

Här har det inte hänt så mycket i planeringarna på sistone, har jobbat mycket. Skissat lite på frisyrer bara...

• Brud aug 2005

Hej tjejer!
    Jag pratade med I doo i lördags, så hon ska återkomma till mig med en offert. Hon kom med lite nya frisyridéer, så hon verkade väldigt bra!!!!
    Nu ska jag snart iväg till Stockholm för en hel dag (med mycket shopping förhoppningsvis). Det är jag och min blivande toastmadame (ska nog fråga henne idag!) som ska kolla skor och underkläder... kollar nog lite på idéer till inbjudningskort också!!
    Ha det gött!

• Brud76

Va kul att du också tycker att idoo verkar vara bra.

Mitt paket pris blev 7200 kr

*Min bukett + 2 tärnor
    *Brudfrisyr
    *brud makup
    *Hår & smink för tärnor
    *Mina naglar

Jag tycker att det var ett bra pris, jag ska strunta i naglarna och då blir det lite billigare.

En träff snart igen hoppas jag.

• feb05

Godmorgon tjejer - tack för länkar till klänningar med rött i...tror dock att just dessa klänningar är lite för bara för min smak...har dock beställt lite nya bröllopstidningar som jag hoppas ska ge ltie nya uppslag.

Svar på tråden BT träff i Västerås?