• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • agnelia

Vi hörs senare! Måste springa till bussen! Ha det brA!

• Brud aug 2005

Det är på pricken som jag...Jag blir på så otroligt dåligt humör när jag måste ut och leta skor. För jag vet att jag inte hittar några :( Att inte skomakarna kan göra dem lite större!!!!!! Och framför allt bredare....

• Elfva

Hallojsan tjejer

Tack för senast :)
    Det var urtrevligt, om än lite kallt på slutet ;) Nästa gång får vi vara inne. :)

Brud Aug 2005
    Jag tränar på feelgood, jag jobbar där som yoga instruktör t o m :)
    Så om du vill kan ju vi ta sällskap nån gång. :) Vi kommer börja med pilates i höst, vilket jag är himla nyfiken på.... annars så finns ju en massa andra pass, och ett bra gym också för den som gillar att lyfta skrot. :)

Näe nu ska jag äta frukost, ska iväg till sthlm idag en sväng, flyguppvisning på tullinge.

Ha det gott!

• agnelia

God morgon Elfva!
    Ha en trevlig helg! Ja, ni andra också!!

• agnelia

Tack för tipset feb05! Det ska jag göra!
    Klänningar med lite rött i;
    www.sinceritybridal.com
    sinceritybridal.com/2004/3021.htm
    svartbrud.weidt.se/Kl_EricaoPatrik.html

Brud aug 2005,
    ja, de vet inte hur det är för oss bred(&stor)fotade.... Men vi står stadigt på jorden iaf! Sen det här modet också, suck!! Det styr utbudet rätt hårt.
    Minns tillbaka till början av 90-talet nångång när det var populärt med grova kängor och skor, oh vad mina fötter stortrivdes i alla skor som jag hittade!! Jag till och med passade på att köpa två par av mina favoriter så att jag skulle ha sköna passande skor flera år framöver.

Elfva, du har mail!

• Brud aug 2005

Elfva, vad bra att du jobbar och tränar där.... Då kan jag kanske ta mig i kragen någon gång då... :) Skulle ju verkligen behöva!!!!

Feb05 klänning nr 2 som Agnelia hade länk till, var en utav dem jag tänkte på....De andra kommer sen!!!!

Agnelia du har så rätt, vi står stadigt på jorden :) Ser fram emot att åka till Stockholm på måndag och se vad de har för utbud på Frövi.

Ha en kanon helg tjejer!!!!!

• agnelia

*skratt*
    Råkade först posta den i fel tråd!!!
    I "Gifta Västeråsbrudar - Se hhit"!!!
    Jag kollade väl bara att det stod Västerås i tråden och postade. :-=

Nej, nu är det matdags!

Svar på tråden BT träff i Västerås?