• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Ja, nu är det mindre än 2 timmar kvar tills jag får gå hem :)
    Sen har jag ledigt i en hel vecka!!! JIPPI!!!
    Vad ska ni göra för roligt i helgen då???

• agnelia

Förutom att jobba?? *s*

• Brud aug 2005

Ja, i coh för sig...vissa jobbar ju typ 8 dagar irad!!!
    Själv så ska jag njuta av ledigheten imorgon. På söndag ska jag till Svartnö (Norrtälje skärgård). På måndag till Stockholm (med min blivande toastmadame) och köpa underkläder och förhoppningsvis skor!!!!!

• feb05

Ska ha kräftskiva med familjen imorgon...har som tradition att samla alla i början av hösten...annars blir det väl att vi gör några inbjudningskort kanske...

• Brud aug 2005

Kräftskiva...vilket lyx!!!!!
    Jag vill också ha kräftskiva...det är så otroligt gott med kräftor tycker jag!!!! Ska försöka fixa en i september (när helgerna börjar bli lite lediga igen!)

• agnelia

Det låter väldigt härligt!!

Ska också ta en tripp till Sthlm i höst och kolla upp bl a skor... Det är svårast av allt!! Dumma fötter... Nej! Dumma skotillverkare/designers!!
    Och underkläderna förstås! Allt syns igenom...

Ja, jag är iaf ledig nästa helg och då ska det bli kul!! 8- Skönt att ha det att se fram emot när jag ska jobba denna helg.

Får se om chefen också har hört ryktet om mig så jag blir tvungen att dementera det igen!
    Att folk inte kan fråga personen det gäller först! Om det stämmer eller inte.
    Eller så kan de hålla tyst och vänta och se, tror de att jag skulle vara gravid så skulle det ju börja synas förr eller senare. Tokstollar!!

• feb05

Får önska dig en trevlig semester då brud aug 2005!!!
    Och för dig som ska jobba - verkar vara rätt instabilt väder ändå så det kanske är lika bra...

• Brud aug 2005

Jag såg det där...om ostadigt väder alltså :)
    Det ska ju vara bra nu när jag äntligen får 1 veckas semester....har inte haft någon i sommar!!!!!

• Brud aug 2005

feb05 såg du mailet som jag skickade?

Svar på tråden BT träff i Västerås?