• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Tjejer!
    Jag kom på en sak som jag glömde fråga igår (och ni som inte var med igår kan gärna också svara!) Jag känner att jag behöver komma lite iform innan bröllopet (om 1 år!). Men jag tycker verkligen att det är pest och pina att träna...framför allt själv! Är det någon som är sugen??? Man kan ju börja med långa promenader eller liknande. Annars har jag fri träning på Feelgood...men jag vill inte gå dit själv :( Någon som redan tränar där eller som hade tänkt börja?????

• agnelia

Långa promenader låter inte dumt! Gratis också!
    Behöver också komma i form.

• Brud aug 2005

Vad bra Agnelia... det skulle verkligen sitta fint med lite sällskap!!! Jag har så svårt för att komma iväg själv.....

• agnelia

*ler* Samma här... Det blir liksom inte av.

• Brud aug 2005

Vi får ta tag i det där fram över....och så får vi kolla om det är någon fler som vill med!!!!
    Men vi får inte skjuta upp det allt för länge.... då kommer jag fortsätta vara en soffpotatis i all evighet *skrattar*

• agnelia

Ja! Slut på soffpotatisar!
    Och jag måste köpa några bra "promenadskor". Mina fötter trivs inte i vanliga gympaskor.

• Brud aug 2005

Och det är ju inte det lättaste...att hitta bra skor menar jag :(

• Brud aug 2005

Och det är ju inte det lättaste...att hitta bra skor menar jag :(

• agnelia

Nix.... Känner mig oftast gråtfärdig efter en dags skoletande i stans alla affärer.

• Brud aug 2005

Nu, blev det visst dubbelt...konstigt!!!
    I går pratade ju vi om ett företag som kom hem och gjorde smink, frisyr m.m. hemma... Vad hette företaget? Något med I do.... men jag hittar ingen hemsida...hjälp!!!

Svar på tråden BT träff i Västerås?