• sjbengtsson

3 juli!

Hejsan alla 3 juli brudar!

Jag såg att vår tråd innan stängt (varför vet jag ej) så jag tänkte starta en ny.

Hur går det för er?
    Idag var vi och beställde frockcoat till min blivande och hans bestman och igår var jag på min näst sista provning, skall vänta till veckan innan då den skall läggas upp och dragkedjorna skall i.
    Var lite sorgligt man vill ju gärna prova lite till.

Kram

• Svar på tråden 3 juli!
  • Valentine

Emy: kul för er att ni äntligen hittade en lösning:)Det hade varit en perfekt lösning for oss, hade det inte varit för att vi blir minst 60 pers, och det inte finns plats till et långbord på festvåningen.

• Valentine

Emy: Oj...såg att jag forväxlade dig med en anna her inne. Forlåt. Jag e så snurrig numera. Jag kanskje har rammats av den beryktade "Brudpsykosen". Man vet ju aldrig:)

• Sommar-04

Sara - hur gick provningen?

Vi kampar annars fortfarande med bordsplaceringen och det lar vi nog gora ett tag till.

Pratade med Kantorn i morse, sa vi har fatt lite klarhet i det ocksa.

I gar var vi och fragade en nara familjevan om han ville sjunga pa vart brollop. Vi laddade ner laten vi hade som forslag och han tyckte den var perfekt vilket kanns skont for han ar verkligen en bra sangare och kunnig.

Jag och min sambo stod bredvid och sa borjade han sjunga sa smatt framfor daton. Det var forsta gangen jag verkligen kande att nu ar det. Jag borjade grata bara dar. Det lar ju bli till att grata floder under vigseln!

Sa nu har till slut min nervositet slagit till!

• lottan

Hej alla julibrudar!

Några möhippor ännu? Själv har jag snöat in totalt på när den ska komma efter min fake-hippa! Annars så går det så sakteliga framåt, har stora bekymmer med bordsplaceringen, 5 tjejer mer än killar...pust!

• sjbengtsson

Hej hej!

Sommar-04: Provningen gick bra, hon satte inte upp det helt och hållet då risken finns att det inte blir lika bra nästa gång. Det hade ju inte vart kul!

Väntar samtal idag från prästen, annars det rätt lugnt.

Kram Sara

• Cillalilla

Jag blev hippad i lördags! Var väl ganska så beredd på det hela då min "lillvärdinna" bett komma in till stan till 11 för att gå på sminkkurs och sen ta med mig badprylar, skulle på Centralbadet och hon bjuder. Så lite aningar hade jag allt. Sen att jag hamnade i Södertälje på Tom tits och sen på deras äventyrsbad är en annan sak! Kul hade jag och supernöjd är jag! Någon mer än jag som hade sina bästa killkompisar med på hippan???

• emy

Grönkulla: Vi satt så på ett litet bröllop för ett par år sedan. Då var vi visserligen ännu färre (14 st? ) men det var väldigt trevligt att sitta allihop tillsammans på det sättet. Skillnaden blir ju inte så stor heller i längd på bordet fast vi är 7 fler.

Festvåningen tyckte vi skulle ha ett T-bord, men gud så trist för de ytterst på honnören med bara en person brevid sig

• emy

Gjorde provsminkning igår, håret pratade vi bara om. Blev nöjd med sminkningen, men på dagen B får hon grunda med primer på ögonen, det korvade sig efter bara 1,5 timmar. Dessutom behöver jag något till ffa pannan - den blir fet på några timmar. Tänker köpa Clarins Mat Express och prova ut den. Vill ju se snygg ut åtminstone tills man hunnit igenom brudskålen innan middagen...

• sjbengtsson

Hej hej!
    Möhippa/Svensexa
    Ville bara säga att jag tror vi båda blir "tagna" om ca 1 timme, spännande. Tänk om de har lurat oss och den inte e idag.

Ja ja, vi får väl se.

Kram kram

• JOfors

Träffade prästen igår och då vart jag riktigt nervös för första gången - när vi vandrade fram i kyrkan med prästen...
    Hon var jätte tuff och precis så som vi hade önskat oss, vilken tur. Vi tipsade varandra om olika filmer och diskuterade livet!
    Nu känner jag på mig att det här med vigseln blir riktigt bra.

Svar på tråden 3 juli!