• sjbengtsson

3 juli!

Hejsan alla 3 juli brudar!

Jag såg att vår tråd innan stängt (varför vet jag ej) så jag tänkte starta en ny.

Hur går det för er?
    Idag var vi och beställde frockcoat till min blivande och hans bestman och igår var jag på min näst sista provning, skall vänta till veckan innan då den skall läggas upp och dragkedjorna skall i.
    Var lite sorgligt man vill ju gärna prova lite till.

Kram

• Svar på tråden 3 juli!
  • Cillalilla

Hej!
    För oss går det bara bra, sista osa datum den 1/5. fast det är bara några få kvar som inte har sagt något.
    Det mesta är klart så vi går mest bara runt och njuter av att varje dag tar oss närmare den 3/7!

• Grönkulla

Hej!
    Jag skall till frissan för konsulation i veckan som kommer. Har fortfarande ingen aning om vad jag vill göra med håret . Men får väl bläddra igenom bröllopskatalogerna ännu en gång i helgen. Tycker tiden går väldigt fort nu. Har donat med bordsplaceringen som nästan är klar (det beror på att några kan tillkomma). Skrivit kladd till gästpresentationen. Dags att ta itu med festprogrammet och så hoppas jag vi får prata med prästen och kantorn snart.

• sjbengtsson

Hej!

Grönkulla- har du långt,kort hår? Skall du ha slöja ,tiara?Jag Hade oxå jätteproblem men visste på ett ungefär. Hittade tillslut en jättebra sida där det fanns två tjejer som hade den frisyr jag tänkt mig, så jag blev jätteglad.

Kram kram

PS varför stängdes den andra tråden?

• emy

Sjbengtsson: Antar att den gamla tråden föll för någon slags åldersregel, dvs. hade varit igång så länge.

Suck, jag pluggar och vilar mellan varven med att klippa och riva till papper i rätt storlekar till dekor på trycksakerna. Stämplar lite också. Det är inte så där hysteriskt kul, någon av sysselsättningarna. I morgon skulle OSA:t ha gått ut om jag inte hade skrivit maj av misstag... Suck, får vänta en månad till på hur många vi blir. Hittills har 15 pers tackat ja, 4 nej och 21 har inte svarat.

Ni då, händer det något i planeringen?

• Grönkulla

Sjbengtsson: Jag har hår som går lite nedanför axlarna. Tunnt och rakt. Skall varken ha tiara eller slöja.

• sjbengtsson

Hur ser din klänning ut?

• Grönkulla

Sjbengtsson: Jag har tyvärr ingen bild. Det är en tvådelad Lilly med lång smal spetsärm. Figursydd överdel med ett smalt band under bysten. Kjolen har en liten "näbb"-baktill och är överdragen med ett tunnt spetstyg. (Spetsen är mer mönstrad nertill klänningen). Ivory.
    Skall ha en bukett med mörktröda rosor och kallor, en aning droppformad.

• applemartini

Hej!

For mig gar det bra, ska pyssla med festprogram och vigselprogram..

Maste fortfarande hitta solisst..och DJ till festen....
    Har 21saker kvar pa min Att Gora lista..men det e manga saker som gar att ordna med ett telefonsamtal

Tycker emellanat att allt e lugnt, men sen att ooopps jag/vi har massor kvar...

Jag langtar till den stora dagen och det borjar narma sig

• Valentine

hei! Her kommer enda en 3. Juli brud! Gifter meg i Maria Kyrkan, Helsingborg. Alt er klart utenom blomster og kake og diverse småting. Begynner å få litt smånerver infor bryllupet. HJELP! Det er jo bare knappe 2 måneder igjen.

Svar på tråden 3 juli!