• nallemaja

string eller vanliga trosor?

Vad ska ni ha under klänningen?

Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.

• Svar på tråden string eller vanliga trosor?
  • Ebbalala

Oj, kanske borde lugna mig själv lite ;)

• Meddelande borttaget
  • nallemaja

Cookie Dough
    Jag tycker vi döper om stringtrosan till trådtrosan
    Fler namnförslag?

• - Liwi -

neh string är det mest obehagliga jag haft på mig...
    Jag har en del strinttrosor ifall jag "måste" men undviker dom mer än gärna...
    Jag ska ha vanliga trosor under, tror det fanns det i affären...
    annars får jag väl gå utan... neh, men string är inte min grej direkt...
    och sambon han verkar föredra mina spetstrosor framför de string trosor jag har (kanske ingen komplimang till rumpan direkt när jag tänker på det ;o)

• Sunniva

Kan det vara så att det är en åldersfråga? Är själv snart 22 och jag känner inte en endaste som INTE har stringtrosor. Fördom eller inte, men de som jag förknippar med vanliga trosor är kvinnor +40 typ...

• Brud i rosa

Jag gillar egentligen både och, men väljer oftast string. Min man tycker båda är sexigt, i alla fall på mig. Anledningen till att jag oftast har string är för att vanliga trosor syns under nästan alla mina byxor. På samma sätt som jag väljer en slät bh under tajta tröjor, spets-bh ser oftast buckligt ut. Klädd i bara underkläder så tycker jag ofta att vanliga trosor och spets-bh är snyggare, men med kläder på är ofta string och slät bh snyggast. Då väljer jag hellre det som är snyggast med kläderna på eftersom det är så de flesta människorna ser mig.

• bits

Det verkar aven vara en kulturfraga. Jag bor i Venezuela, och har gar nastan inga unga tjejer upp till 30 i string, medans over 30 upp till 40 ar anvander det. Jag anvander lagt skurna hipsters trosor som ar helt slata och osynliga, och boxer. Det syns aven pa stranderna har, de flesta unga tjejer/kvinnor har bikinis som ar boxer eller surfinspirerade. Jag forstar inte, jag har en rund "j-lo" rumpa och jag har aldrig haft problem med att trosorna aker in mellan skinkorna, bara med "vanliga trosor" men jag anvander trosor som tacker hela rumpan, inte halva, och som ar i min min storlek.
    jag anvande nastan bara string for ca 4 ar sedan, och intalade mig ocksa att det var "jatteskont" med traden i rumpan, tills jag en dag provade ett par heltackande igen, och gud sa skont det var, och rumpans form markerades mycket finare. (det syns inte nagra kanter alls)

• kitkat

Nallemaja, har du köpt ny torselett? Vet att vi hade köpt samma, men till den fanns det ju både string och vanliga trosor.

• - Liwi -

aj aj aj, räknas jag som 40+ redan innan jag fyller 25? iiia, inte snällt mot min redan påkrypande 25 års kris ;)

• nallemaja

japp. Har köpt ny. Var inte riktigt nöjd med min...
    Sålde den gamla idag.

Svar på tråden string eller vanliga trosor?