• nallemaja

string eller vanliga trosor?

Vad ska ni ha under klänningen?

Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.

• Svar på tråden string eller vanliga trosor?
  • rosax

vilken tröttsam diskusion det här är, varför kan man inte bara acceptera att allas kroppar är olika skapta och på endel är det bekvämare med string och och på andra funkar andra modeller bättre. Det är ändå bara ett klädesplagg!

• Mrs Brady 2 B

Med risk att få en åthutning...Se det roliga ivad jag kommer att skriva.....
    jag hörde en kompis till mig säga..."Nej usch..How can they wear BAGS???" Hon menade vanliga trosor....jag tyckte att det lät kul bara...och håller med...jag trivs bäst i lite roliga string! men tacka gudarna att vi alla är skapta med olika smak och tycken!!!!

• nallemaja

rosax
    Du behöver inte läsa om du inte är intresserad.
    Tycker diskussionen är ganska lugn om jag får säga det.
    Jag var bara intresserad av hur andra skulle ha eftersom jag trodde att det var vanligast med vanliga trosor under och kände att det kanske inte skulle kännas bra att ha string under. Men nu har jag nog ändrat mig så jag kan tänka mig att ha string.

• Monn

Jag tycker det här är en ganska rolig diskussion, om man ens kan kalla det diskussion.

Innan jag började använda string (för många år sedan) kom min kusin och hälsade på och hade stringtrosor. Jag tyckte det var jätteläskigt och kunde inte förstår hur hon kunde använda det (jag hade provat ett par string tidigare som var väldigt obekväma) men hon sa precis som någon ovan sagt att det är skönare med en centimeter tyg mellan skinkorna än 20 cm. Och det hade hon ju så rätt i!

Men jag kan hålla med om att det kan kännas väldigt naket under kjol, då brukar jag ha boxer, dock aldrig vanliga.

• Giulia

Det jag anser vara märkligt är att stringtrosa har blivit norm, det kan vara stört omöjligt att hitta ett matchande bh-set om man inte vill ha string. Vem har bestämt det?! Själv gillar jag vanlig tanga (snöre i sidan men med hel bakdel så att säga) men det är nästan omöjligt att hitta:(

• nallemaja

Giulia

Håller med dig!
    Där jag köpte min torsolett hade de inte ens tagit in någon matchande tros till (alltså den var inte bara slut utan den hade aldrig funnits). De stringen de hade till var dessutom någon blandning av string och vanliga... Vilken idiotisk modeskapare har gjort dessa. Så fruktansvärt obekvämt.... Eftersom det bara var ren spets så gick de ju inte att få dem till att sitta kvar ute på rumpan utan de skull bli en korv av spets som rullade ihop sig mellan skinkorna... SUCK... Tacka vet jag riktiga string isf....

• ia´s

Jag gillar boxer/hipster i underkläder å samma i bikini.
    Sitter skönt och ser snyggt ut under tajta kläder dvs man ser inte att man har trosor under.

• Mrs. Simon

string har jag anvant i manga ar. Tills jag fick en infekyion i underlivet (ej kul alls) jag "maste "anvanda vita bommullstrosor nu. (1 gg i mandaen eller sa kan jag satta pa mig string)
    Vad jag vill saga ar ; till er som anvander string ha ej pa er dem jamt utan alternera med boxer, eller vanliga trosor ibland. Jag onskar ingen att fa en infektion (speciellt viktigt pa sommaren da man svettas mer...)

• Ebbalala

!AstaC: Lugn i stormen, det var precis som Nallemaja sa, jag försökte bara skämta lite. Jag gillar inte heller fördomsfulla människor :) :) :)

• Ebbalala

AstaC: Lugn i stormen, det var precis som Nallemaja sa, jag försökte bara skämta lite. Jag gillar inte heller fördomsfulla människor :) :) :)

Svar på tråden string eller vanliga trosor?