string eller vanliga trosor?
Vad ska ni ha under klänningen?
Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.
Vad ska ni ha under klänningen?
Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.
Majsan80
Har samma problem med vanliga trosor....
Bimbim: Nej, men kanske lite mer politiskt korrekta och använda den mera stadiga trosan ;)
Alltid boxer. Ska ha ett par vita Björn Borg under brudklänningen.
Jag tycker oxå det är bekvämare med 1 cm tyg i stället för 20 cm tyg mellan skinkorna... ;-D
Hm- själv förstod jag inte varför Ebbalala skulle få feminister över sig? Du verkar ha rejäla fördomar! Eller så är du bara okunnig. Jag är övertygad om att massor av feminister har stringtrosor.
Såvitt jag vet är string inte någon politisk fråga, åtminstone hoppas jag inte det. Jag vet att mycket onödiga saker diskuteras inom politiken, men string tror jag inte gör det. Vilken sorts trosor man använder eller inte använder är vare sig en stor eller en viktig fråga.
Jag vill bara säga att själv har jag ingen åsikt i frågan om hygienen, jag skrev att jag hade läst det, inte att jag hade upplevt det. Det jag tyckte var lite roligt var att jag läste den där artikeln just efter att min sambo och jag haft diskussionen om stringtrosor. Ett lite kul sammanträffande.
AstaC
Jag tror Ebbalala sa det där om feminister på ett lite skämtsamt sätt. Dumt att starta någon lång diskussion om det. Vi hoppar det tycker jag och låter den trevliga diskussionen om stringtrosors vara eller icka var fortsätta i lugn och ro
Tror med all säkerhet att även feminister använder string
Vad ska era killar ha under byxorna då? Någon som har tänkt på det?
Jag kan lova att min kille inte skulle ha string även om jag tyckte att det var sexigt. (Obs! jag tycker inte att det är sexigt med string, speciellt inte på killar. Och någon enorm stringmotståndare är jag inte heller, tänker dock ha något bekvämare på dagen D. Länge leve boxers!)
/Kattfot
nallemaja - helt rätt. Jag ser bara rött ibland åt fördomar vare sig det är mot feminister, kvinnor, invandrare eller vad som. Även om jag är övertygad om att jag har massor av fördomar själv.
Min kille kommer nog ha ett par tajta svarta boxershorts för det tycker jag är sexigast och han trivs bra i det
Säger som Inda! Varför ha 20cm tyg inkorvat mellan skinkorna när det räcker med så mycket mindre!
Jag och några kompisar har funderat på om det kan bero på hur man är byggd om string, boxer eller "vanliga" trosor passar bäst...
Det kanske är därför man absolut inte kan förstå hur någon kan tycka att det är skönare med en viss sorts trosa som man själv inte gillar