string eller vanliga trosor?
Vad ska ni ha under klänningen?
Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.
Vad ska ni ha under klänningen?
Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.
Jag använder bara stringtrosor så det är självklart för mig att välja string på bröllopsdagen. Vanliga trosor är så obekväma!
Jag ska också ha sådana där som håller in så mycket som möjligt. Tänker absolut inte ha string för jag vill bara dra ut dom hela tiden och jag tror att det kan bli problematiskt genom brudklänningen - asgarv -
Jag svidar om till vanliga trosor, finare med spets till kvällen. Många säger att dom ändå är så trötta att dom inte orkar bry sig på natten sedan.
Brullan
String är ju hur bekvämt som helst!!! Tycker däremot att vanliga trosor är fruktansvärt obekväma. Sitter inte där de ska, och är (enligt mig) bland det mest osexiga... Men smaken är ju som baken ;)
Jag ska ha tighta "boxers" i spets.
String är ju lite äckligt att ha sommartid,tänk på att man faktiskt svettas mellan skinkorna och då blir det ju rätt vidrigt om man tänker på det.
För då bör man ju ducha innan 6 kanske.
Sen tycker JAG att string bara ser någolunda OK ut om man har fasta bruna små glasskulsformade skinkor...fast jag tycker nog alltid att det är fult och o6igt.
Observera att jag använder själv ofta string till vardags.
Snöre mellan skinkorna låter jag bushmännen ha i fred.
Skulle aldrig ta på mig något så fult.
Och den sista gången det skulle hända var om min kille skulle se det, han skulle tveklöst bli impotent.
Så fult är det.
Däremot tar jag gärna emot tips på var man kan hitta snygga, inte gigantiska, vita spetstrosor, ingen boxer utan bara vanliga MED bakdel.
Fattar inte varför alla tjejer ska ha string hela tiden? Det ser ju ut som ett skämt. Man garvar ju när man kollar på "Gudarna måste vara tokiga" och bushmännen har snören i r ö v a r n a och den komiska effekten gäller åtminstone för mig även i Sverige.
sus76
Om du hittar några vanliga trosor som matchar "vår" torsolett så säg till. För jag har letat runt halva göteborg och lite till och inte hittat några. De är antingen för gula eller för vita.
Sen lite övriga kommentarer.
Min pojkvän tycker att string är det sexigaste som finns. Även på min stora breda rumpa. Smaken är som baken
Vad gäller bekvämlighet så tycker jag att string helt klart är bekvämare än de flesta vanliga trosor. Utav den anledningen att varnliga trosor sällan sitter där de ska och när vanliga trosor blir till string så är det inte skönt.... Däremot tycker jag att det är lite läskigt att ha string under just kjol/klänning. Känns som om man liksom inte har några trosor på sig... Svårt att flörklara.
Boxershorts är uteslutet eftersom jag inte tycker att det är snyggt ihop med stayups/stockings eftersom det blir två rakt avskurna linjer...
Ni som ska överraska maken med ett par string på bröllopsnatten, se till att ni är säkra på att han kommer gilla det. Min sambo tycker string är något av det fulaste man kan sätta på en kvinnokropp.
Vore ju lite synd om han skulle börja garva på bröllopsnatten, eller än värre tycka att du är totalt osexig.
Vart hittar ni alla dessa killar som inte gillar string... Jag har aldrig träffat en kille som inte gillat string... Så min uppfattning var att killar helt enkelt gillade det. Kanske är jag som har en så otroligt sexig rumpa
Vilken enorm tur att folk har olika smak, annars skulle alltid den ena sorten alltid vara slut