• nallemaja

string eller vanliga trosor?

Vad ska ni ha under klänningen?

Själv är jag inte så jätteförtjust i tanken att ha string under men har ändå köpt det då det var det enda som fanns som matchade min torselett.

• Svar på tråden string eller vanliga trosor?
  • Cillalilla

Klart att du kan ha string! Själv ska jag ha ett par redigt osexiga trosor som håller in och shaparupp och lite så. Kommer inte matcha min torslett, men spela roll.
    Kommer byta trosor innan vi åker till hotellet....

• Lara Croft

Om du aldrig har string annars kan de ju bli en trevlig overraksning till den nyblivne maken

Jag har inte bestamt vad jag ska ha an, men matchar string bast sa blir det det!

• MissN

Själv använder jag bara string och hade det även på min bröllopsdag. Varför känner du att du inte vill ha string? Tycker du att det är obekvämt eller är det någon annan anledning? Jag röstar på att du tar något som du känner dig bekväm med, det är det absolut viktigaste! Sen kan du ju alltid göra som Cillalilla (och jag själv) gjorde och byta om du vill ha något sexigare till natten.

• Kräftan

Absolut inte string (obekvämt!), kör utan om det är nödvändigt!

• Sus76

Jag kommer inte att ha string. Tycker att det är väldigt obekvämt. Fast jag antar att det är en vanesak. Så det får bli ett par "vanliga" trosor, borde ju finnas några fina sådana också som matchar torsoletten.

• höst05

Våga vägra string! Man måste inte tokmatcha!

• Monn

String eller boxer är det enda jag använder. Kommer nog ha string när jag gifter mig. Tycker inte om "vanliga" trosor.

• Midsommarbruden

Jag använder jämt string men funderar faktiskt om jag skall ha ett par snyggare trosor (typ boxermodell). Tror det blir snyggare under klänningen. Det finns ju snyggare sådana med lite spets också.
    När jag provade min klänning (den är skuren som ett v i fram) så tyckte jag stringkanten syntes igenom klänningen.

• Jema

Ska jag vara ärlig så tycker jag att stringtrosor är det mest osexiga, obekvämaste och fulaste jag vet.
    Oavsett vikt så ser det bedrövligt ut med ett snöre mellan skinkorna och det är ju rätt så ohygieniskt också (har själv burit det då jag var yngre, typ 5 år sedan)

Nä, tacka vet jag ett par snygga boxertrosor.

Jema

• röd stormhatt

Jo, det där med att string kan bli en trevlig överaskning (om man inte brukar ha det)till maken... Vad inte så säker på det. Vet många som skulle se det som precis tvärt om.

Svar på tråden string eller vanliga trosor?