Elna14 skrev 2014-07-18 08:34:18 följande:
Haha okej, gudars, ja det ställer ju till det med flytt också. Men så rolig!
pinkflesh skrev 2014-07-18 16:46:02 följande:
Tack! Supernöjd :D Enda är ju att den är i ivory och klänningen i white. Men får gå.
Vad roligt! Haha, skrivit massor med listor jag med men skulle nog aldrig hålla koll på vad jag säger annars.
--
Ser att jag missat massor! Då jag har svårt att tro att min fästis kommer se detta, så kan jag berätta vad jag köpt i morgongåva. Jag har beställt en graverad slipsnål, som han faktiskt kommer få på bröllopsmorgonen så han kan bära den på bröllopet om han vill. För klocka vill han minsann köpa själv osv.
kärleken - usch då! Hoppas du bara var lite extra svullen. Men annars går det absolut att minska på tre veckor, det handlar bara om hängivenhet :) men det är bra att ha spandex som back-up, då som du säger är det ju fullt möjligt att det blir varmt på kvällen. Jag har själv beställt på samma premisser som du, så jag ska prova den i helgen och hoppas verkligen att jag behållt status quo. Inte riktigt tid egentligen att göra någon förändring.
Vi ska den här veckan kolla av med cateringfimarn, serveringspersonalen, fotografen och trubaduren. Så skönt att börja planera på riktigt!
Beställde även blommor i fredags :D 18 dagar kvar!