kärleken skrev 2014-07-24 13:41:58 följande:
Nu har jag beställt alla blommor! 900kr blev det för min bukett och 100kr för blommorna till håret (brudslöja), sedan 75kr för corsage till killen :)
Hoppas på att jag blir supernöjd!
Härligt! Rimlig peng också (tycker jag) för blommor
Vi fixade förresten bordsplaceringen i fredags som vi hade gjort upp! Det kändes jättesvårt till och från under hela processen och ibland t.o.m. omöjligt

Men sen helt plötsligt fall allting bara på plats! Det blev riktigt bra

Och det gick fort på typ mindre än en timme! Väldigt skönt. Nu hoppas jag bara på inga sena avhopp... Men våran bordsplaceringstavla är en griffeltavla så i värsta fall går det ju att sudda och ändra
Nu måste vi bara fixa klart gästpresentationerna och festhäftena, de är på god väg, skulle säga 75 % klara

Men känner ändå att det brinner lite med dem!
Också håller jag på att fila på vad jag vill säga till min blivande under vigseln som "löfte" fast vi har kallat det mer för "våra ord till varann". Det är svårt för jag vill ju att det ska kännas som mig, oss, vad han skulle bli glad av att höra och vad jag kommer klara av att säga inför så många människor! Ska ni säga några egna ord till varann under vigseln? Eller kanske hålla tal för varann på middagen?