bumbi skrev 2014-03-08 14:47:17 följande:
hej på er!
Jag och min sambo gifter oss den 22 augusti nästa år, och har börjat planera "så smått". Kläderna är bestämda och (snart) betalda, och lokal är fixad, både för vigsel och fest. Vii kör borgerligt, så vi gifter oss i Wapnös slottsträdgård, (strax utanför halmstad) och har sedan festen på slottet.
Det är så otroligt svårt att inte planera allt nu på en gång ;)
Hur går planeringen för er, och när är det dags för den stora dagen? :)
går sakta här. då jag är den som står för sparandet och 99.8% av planerandet.. och dessutom känns det som att mycket kan man inte göra förrän tidigast ett år innan. dessutom, börjar jag på allvar pyssla och så, så är jag klar på två månader.... (är sån..) 5 sept nästa år är det vår tur. skogstema ska vi ha. har köpt bl. a näverhjärtan och jutevävslöpare begagnat. klänningen var klar 2011, skorna är klar. Fästmannen har redan en kostym sen vi gick på min gymnasiebal. men som sagt. genom att vi har skogstema så ska vi göra mycket saker från trä och stubbar (ljushållare, placeringskort, och så har jag ett jätteälghorn som jag ska sätta ljus i, om jag har hjärta till det), och det känner jag vi inte kan göra förrän åt sommaren. och andra dekorationer kan man ju inte fixa förrän dagen före bröllopet, som grankvistar och sånt.