Inlägg från: Helena1990 |Visa alla inlägg
  • Helena1990

Vi som gifter oss 2015!

Hoppar in i denna tråden!!! Vi gifter oss i Maj 2015 :) har precis börjat med all planering, ett år känns som en väldigt lång tid men med all planering som ska göras känns det året behövande.

• Helena1990
    inkawow skrev 2014-02-15 12:57:52 följande:
    Vad tror ni om att skicka iväg save The Date korten 1 år i förväg? Sportlovet infaller samma vecka och man vet inte riktigt när folk börjar boka vinter resor...
    Tycker de är bra att va ute i god tid, Vi planerar också att skicka ut SAVE THE DATE kort ca ett år innan för att så många som möjligt ska ha möjlighet att komma på bröllopet. Om bröllopsdagen infaller under ett lov tycker jag absolut att man ska skicka save the date.
  • Helena1990
    Trattkantarellen skrev 2014-02-15 16:45:35 följande:
    Välkommen! Vi gifter oss också i Maj 2015 :)
    inkawow skrev 2014-02-15 12:57:52 följande:
    Vad tror ni om att skicka iväg save The Date korten 1 år i förväg? Sportlovet infaller samma vecka och man vet inte riktigt när folk börjar boka vinter resor...
    Tack :) åh så spännande, hur långt i planeringen har ni kommit? Vilket datum gifter ni er?
  • Helena1990

Kära ni, jag är mitt uppe i all planering vi gifter oss i Maj 2015 men pysslig som jag är kan jag inte låta bli att börja boka och köpa hem saker.

Vi planerar att ha vår bröllopsmiddag/fest på en restaurang med tre rätters middag osv.. Hur har ni gjort när ni har bokat festen? Eftersom vi inte kommer skicka ut inbjudningskorten förrens om några månader och kommer ha OSA några månader innan bröllopet.

Bokar ni & antar antalet gäster eller ska ni väntat med att boka?

• Helena1990

SaRoVi: Åh så skoj :) vad e de för modell på klänningen? eller de kanske inte ska avslöjas.

• Helena1990

Åh vi har nu bokat den restaurang där vi ska ha bröllopsfesten i Maj 2015, det känns så skönt!!!!!!!!!

Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!