frkmaria skrev 2014-02-06 19:32:52 följande:
Läskig dröm filibustern! Man får ju verkligen panik när allt bara går fel fel fel.. Men som det sägs... då kan du iaf trösta dig med att det inte kommer gå så illa! ;) Hihi.
Åh. Jag är nästan värre när jag ska ge presenter än få dem, speciellt när det är något uttänkt. Sambon fyller imorgon.. och han har precis börjat plugga. Så har köpt ett (alldeles för dyrt!!) "starting school kit" med nödvändiga saker... så varje sak har fått en liten post-it-lapp på sig där det står "när du behöver..."
Han ska få en termomugg, en chokladkaka, en påse nötter, ett pkt tuggummi, trisslotter, anteckningsböcker, understrykningspennor, en ny dator/axelremsväska, en bok, ett inramat kort på mig, postit-lappar och sådana sidmarkeringslappar.. jag tror det var allt. Vad tror ni om det? :)
låter som ett roligt paket faktiskt! själv gillar jag småttogott-presenter :P
camwic skrev 2014-02-06 19:33:14 följande:
Jag har världens bästa man, ja jag vet så tycker alla men min är underbar. För det första har han LOVAT att gå på bröllopsmässan nästa år. (Vägrade iår pga att vi inte gifter oss före vintern 2015). Dessutom titttar han på mig med enbart kärlek i blicken och säger saker som "Du är så jäkla sexig/vacker/underbar" mm. Sa att jag borde gå ner i vikt, då tittar han på mig och säger "varför? Du är den underbaraste, vackraste sexigaste kvinna jag någonsin sett". (vill alltså gå ner för att bli snygg och smal).
Jag har i hela livet varit övertygad om att jag är fruktansvärt ful och ingen vill ha mig. Så träffar jag denna underbara man som snygg, sexig, vacker och hör och häpna han älskar mig. Jag är chockad. Underbart, glad överlyckligt chockad.
Så nu ska jag sluta skryta om honom och gå och pussa på han :)
naaw. !

man blir så glad när man hör sånt från sin karl, och speciellt när dom bara kommer och kramar om en hårt. och frågar man varför svarar dom "för att jag älskar dig".